استاندار سمنان:
استاندار سمنان ضمن بیان اینکه سهمیه زائران استان برای شرکت در موسم حج تمتع سال جاری افزایش ۷۰ درصدی داشت، گفت: ۱۰ کاروان از استان در این مراسم حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۴۶۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷ 25 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز عصر سه‌شنبه در دیدار با مدیران و معاونان کاروان‌های حج تمتع و مدیران دفاتر زیارتی استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداریبابیان اینکه اطلاع‌رسانی به‌موقع زائران از سوی مدیران کاروان‌ها باعث ایجاد فضای آرام در مراسم حج می‌شود، ابراز داشت: مردم پس از حادثه منا دچار نگرانی و دغدغه خاطر از مراسم حج هستند لذا این مهم می‌طلبد تا مدیران کاروان‌های زیارتی در راستای حفظ آرامش زائران کوشا باشند.

استانداری سمنان - کراپ‌شده

وی بابیان اینکه هدف از مراسم حج ایجاد تحول درونی است، افزود: روحانیان و مبلغان دینی می‌توانند بهترین نقش را در راستای پاسخ گوئی به سؤالات مردم و حفظ آرامش و آموزش زائران ایفا کنند لذا مدیران کاروان‌ها باید از این ظرفیت برای برنامه‌ریزی مراسم حج عزتمند تلاش کنند.

استاندار سمنان بابیان اینکه مدیران کاروان‌ها باید به‌گونه‌ای عمل کنند تا مردم طی مدت اقامت از صحبت‌های ناامیدکننده به دور باشند، ابراز داشت: زائران ایرانی همواره منادی وحدت در بین امت‌های اسلامی به شمار می‌روند لذا باید با مدیریت و برنامه‌ریزی و تقسیم‌کار مناسب در ایجاد فضای معنوی ایفای نقش کرد.

خباز تأکید کرد: برگزاری کلاس‌های توجیهی با استفاده از نیروهای فرهیخته و صاحب‌نظرمی تواند در اجرای هر چه‌بهتر امور حج مؤثر باشد لذا مدیران کاروان‌ها باید با آموزش در راستای تقویت آرامش زائران عملکرد موثری داشته باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار