بخشدار آبدان از اختصاص اعتبار بالغ بر هفتاد میلیارد ریال به این بخش خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 25 July 2017
مسعود تنگستانی در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: جهت عمران شهری و روستایی بخش آبدان بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال و برای تکمیل پروژه های جاده ای، ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر وامید توجه ویژه ای به اجرای پروزه های عمران شهرها و روستاها دارد، افزود:  ۲۱میلیارد ریال درحوزه عمران شهری هزینه شده است که  از جمله این هزینه کردها می توان به برای تکمیل سالن اجتماعات بخش، آغاز ساخت کتابخانه عمومی،  ساخت پانسیون مرکز بهداشتی درمانی،  تجهیز خانه عالم و  تجهیز مرکز بهزیستی اشاره کرد.

بخشدار آبدان همچنین به فعالیت های صورت گرفته در سطح روستاها خبر داد و گفت: بالغ بر ۲۰میلیارد ریال درحوزه عمران روستایی هزینه شده است که شامل لایروبی قنات های سرمستان، تنگ خوش و لوحک، تکمیل مدرسه روستای  ملگه و لایروبی سد گلدانو است.

تنگستانی همچنین تاکید کرد: به منظور توسعه و نوسازی شبکه های آب شهری و روستایی که از مطالبات جدی مردم است، اعتبارات بسیار خوبی قرار داده شد.

بخشدار آبدان با اشاره به اینکه، با تخصیص صد در صدی اعتبارات، شاهد تحول در بخش آبدان خواهیم بود تصریح کرد:این فعالیت های مثبت هدیه ای به یاد ماندنی از دولت تدبیر و امید به مردم این بخش خواهد بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار