فرمانده مرزبانی ناجا از کشف محموله‌های قاچاق در شمال غرب کشور خبر داد و گفت: مرزبانان ‌چند‌ محموله سلاح و مهمات که قاچاقچیان برای اهداف ناامنی وارد کشور کرده بودند کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۴۶۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 25 July 2017
فرمانده مرزبانی ناجا در آیین معارفه و تکریم فرمانده دریابانی استان بوسهر با بیان اینکه خدمات این نیرو در عرصه مبارزه با قاچاق قابل توجه است  تصریح کرد: کشفیات قاچاق مرزبانی ناجا بیش از 10 برابر در 4 ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته که در برخی کالاهای هدف میزان کشفیات از 6 تا 15 برابر بوده است.

سردار قاسم رضایی با تاکید بر تقویت تجهیزات دریابانی، به برنامه‌های تدوین شده پرداخت و افزود: امسال و در برنامه 5 ساله ششم تقویت ناوگان دریایی دریابانی در دستور کار قرار دارد که این نیرو به امکانات پیشرفته و مدرن برای اعمال قانون در بستر و عمق دریا مجهز می‌شود.

وی از کشف محموله‌های قاچاق در شمال غرب کشور خبر داد و افزود: مرزبانان در دو روز گذشته چندین محموله سلاح و مهمات که  قاچاقچیان برای اهداف ناامنی وارد کشور کرده بودند کشف و ضبط کردند.

سردار رضایی به  فعالیت کول‌بران اشاره کرد و گفت: برخی به اشتباه به کول‌بران قاچاقچی می‌گویند در صورتی که کول‌بر، کالای مشخص را در زمان و مکان مشخص حمل می‌کند.

فرمانده مرزبانی ناجا در این مراسم  ضمن معرفی سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد به عنوان فرمانده جدید دریابانی استان بوشهر از خدمات سردارقلندر لشکری تقدیر کرد.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات ارزشمند سردار قلندر لشکری فرمانده دریابانی استان بوشهر  به نقش مهم دریابانی پرداخت و اظهار داشت: با تعامل و همدلی همه مسئولان و فرماندهان نیروهای مسلح، انتظامی، سپاه پاسداران، دریابانی و دستگاه قضایی ضمن برقراری امنیت مطلوب  زمینه پیشرفت و توسعه در استان بوشهر تسریع یافته است.

عبدالکریم گراوند با قدردانی از تعامل مردم مرزنشین استان بوشهر در ارتقاء امنیت  خاطر نشان کرد: این استان در عرصه‌های مختلف  الگو و  اسوه است که نتیجه تعامل مطلوب مردم با مسئولان و عملکرد با ارزش مسئولان است.

وی با بیان اینکه سردار قلندر لشکری به فیض بازنشستگی نائل شده است افزود: برای سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد فرمانده جدید دریابانی استان بوشهر آرزوی موفقیت و پیروزی می‌شود.

سردار قلندر لشکری فرمانده سابق دریابانی استان بوشهر نیز با اشاره به افزایش کشفیات قاچاق در استان بوشهر گفت: کشفیات مرزبانی استان در سال 95 با افزایش 275درصدی به 400 میلیارد تومان رسید.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت مرزهای استان بوشهر خاطر نشان کرد: در حالی که چهار استان جنوبی کشور شامل بوشهر، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان مرز ساحلی دارند 69 درصد شناورهای تجاری در این چهار استان مربوط به استان بوشهر است.

سردار حیدر عباس‌زاده با اشاره به ارتزاق 80 هزار نفر از مردم شهرهای ساحلی استان بوشهر از طریق دریا و دریانوردی افزود: مشکلات مربوط به شناورهای تجاری در خصوص کالای همراه ملوان و ته‌لنجی برطرف شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار