رئیس پلیس استان بوشهر گفت: وضعیت امنیت داخلی استان بوشهر دارای وضعیت مطلوبی است به‌گونه‌ای که شاخص‌های امنیتی در این استان بهبود یافته است.
کد خبر: ۴۶۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 25 July 2017
سردار حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده دریابانی استان بوشهر با بیان اینکه وضعیت امنیت داخلی استان بوشهر مطلوب است اظهار داشت: مرزهای دریایی استان بوشهر در یک وضعیت مطلوبی قرار دارد که نتیجه تلاش نیروهای مسلح، سپاه، امنیتی، انتظامی و دریابانی است.

 وی با اشاره به تعامل و همدلی اعضای شورای تامین استان بوشهر گفت: تعامل اعضای شورای تامین و اقدامات مهم نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، نیروهای امنیتی و انتظامی سبب شده امنیت در استان و مرزهای دریایی مطلوب باشد.

رئیس پلیس استان بوشهر، شاخص‌های امنیتی استان بوشهر را قابل قبول دانست و خاطر نشان کرد: وضعیت امنیت داخلی استان بوشهر دارای وضعیت مطلوبی است به‌گونه‌ای که شاخص‌های امنیتی در این استان بهبود یافته است.

سردار عباس‌زاده با اشاره به وجود 4 استان ساحلی جنوبی شامل بوشهر، هرمزگان، خوزستان و سیستان و بلوچستان  افزود: 69 درصد لنج‌های تجاری استان‌های جنوبی کشور در استان بوشهر است.

وی با اشاره به بهبود وضعیت ته لنجی ملوانان تصریح کرد: با پیگیری‌های استاندار بوشهر آیین نامه ته لنجی استان بوشهر تدوین شده که اکنون در هیئت دولت در حال بررسی است که با تصویب آن مشکلات مرزنشینان ساحلی استان بوشهر برطرف می‌شود.

فرمانده انتظامی بوشهر با قدردانی از خدمات سردار قلندر لشکری برای سرهنگ رضایی‌نژاد فرمانده جدید دریابانی استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار