مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر گفت: جشن بزرگ میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) ویژه بانوان دوشنبه ۲ مردادماه ساعت ۱۸ در مصلی جمعه بوشهر برگزار می‌شود
کد خبر: ۴۶۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 24 July 2017
حجت الاسلام سید نعمت‌الله  رکنی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم جشن میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) در بوشهر به ویژگی‌های این بانوی بزرگ اسلام پرداخت و ولایت‌مداری را  بارزترین ویژگی حضرت معصومه(س)  دانست و اظهار داشت: ولایت‌مداری و زهد و عبادت همیشگی بارزترین ویژگی حضرت معصومه(س)  است که الگوپذیری آن باید مورد توجه همگان به ویژه بانوان قرار بگیرد.

وی از برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه(س) در بوشهر خبرداد و افزود: جشن بزرگ میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه سلام‌الله علیها ویژه بانوان در بوشهر برگزار می‌شود.

مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه این جشن ویژه بانوان است گفت: جشن بزرگ میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س) دوشنبه 2 مردادماه ساعت 18 در مصلی جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جشن باشکوه توسط خواهران انجام می‌شود اظهار داشت: در این مراسم معصومه پیرموسایی از قم  سخنرانی می‌کند.

رکنی از تجلیل بانوان بوشهری در مراسم جشن بزرگ میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س) خبرداد و بیان کرد: در این جشن بزرگ با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر از بانوان نمونه بوشهری تجلیل می‌شود.

مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر افزود: در این جشن برنامه‌های از قبیل نورافشانی، مسابقه، سرود و برنامه‌های شاد و متنوعی برگزار که از عموم خواهران برای شرکت در این مراسم دعوت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این مراسم به همت شورای عالی فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و همکاری برخی نهادها و سازمان‌ها برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار