مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، امسال ۱۹ طرح ورزشی در استان بوشهر اجرایی می‌شود و یا به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۶۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 24 July 2017
احمد بهروزیان‌فر ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ر یزی شهرستان دیر با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار دارد اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال بخش اعظمی از طرح‌های نیمه تمام ورزشی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته چمن ورزشگاه بردخون در شهرستان دیر به اتمام رسید گفت: تکمیل زمین  ورزشی شماره 2 شهر دیر یکی از مطالبات اصلی ورزشکاران  دیری است که با توجه به مشکل کم آبی چمن طبیعی آن به مصنوعی تبدیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از  نصب کف پوش سالن ورزشی شهر دیر خبرداد و خاطر نشان کرد: ساخت و چمن‌کاری زمین ورزشی شهر بردستان و اجرای طرح زمین ورزشی شهر دوراهک در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار دارد.

بهروزیان‌فر با بیان اینکه اعتبارات قابل توجهی از محل نفت برای ورزش شهرهای آبدان و بردستان اختصاص یافته تصریح کرد: روشنایی ورزشگاه شهر دیر نزدیک به 6 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که 50 درصد آن از محل 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده لحاظ و بقیه از اعتبارات استانی تامین شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات ارزش افزوده برای تکمیل اجراء و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی اختصاص می‌یابد افزود: امسال 210 میلیارد و 850 میلیون ریال از محل 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده به طرح‌های ورزشی استان بوشهر اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر  با بیان اینکه توزیع اعتبارات یاد شده  بر اساس شاخص جمعیت هر شهرستان انجام می‌شود گفت: سهم اعتبارات ورزشی شهرستان دیر از محل مالیات بر ارزش افزوده   نزدیک به 16 میلیارد ریال است.

بهروزیان‌فراز افتتاح طرح‌های ورزشی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، امسال 19 طرح ورزشی در استان بوشهر اجرایی می‌شود و یا به بهره برداری می‌رسد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار