رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اینکه ۶۳ درصد مشاغل در این استان در حوزه خدمات است گفت: با توسعه آموزش‌های مهارتی در حوزه صنایع، روحیه صنعتی شدن مشاغل در استان بوشهر بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 24 July 2017
رضا عوض‌پور ظهر امروز در نشست با مدیر کل و روسای مراکز و کارشناسان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر به مناسبت هفته مهارت  با تاکید بر نقش مهم مهارت در ایجاد اشتغال جوانان اظهار داشت: با توسعه آموزش‌های مهارتی در سطح استان بوشهر فرهنگ کارآفرینی در بین جوانان نهادینه شود.

وی، ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت و تبریک این هفته به تلاشگران عرصه مهارت آموزی و با بیان اینکه رسالت آموزش فنی و حرفه‌ای در توسعه فرهنگ کار و تلاش در جامعه رسالت بزرگی است، تصریح کرد:داشتن نیروی انسانی توانمند و ماهر در توسعه استان بوشهر نقشی اساسی ایفا می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اینکه 63 درصد مشاغل این استان در حوزه خدمات است اظهار کرد: با توسعه آموزش‌های مهارتی در حوزه صنایع، روحیه صنعتی شدن مشاغل در استان بوشهر بیشتر می‌شود.

عوض پور خاطر نشان کرد: آموزش‌های مهارتی در حوزه تولید محتواهای الکترونیکی و ساخت اپلیکیشن‌های موبالی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کار و تلاش در حوزه فناوری‌های نوین با توجه به توسعه مشاغل در حوزه نرم افزارهای موبایلی در دستور کار آموزش فنی و حرفه‌ای قرار گیرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر کسب یک مهارت توسط هر عضو جامعه را ضروری دانست و تاکید کرد:‏‏ در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی باید مباحث اطلاع رسانی و جلب مشارکت برای آموزش گسترش یافته تا همگان بتوانند از این امکانات فراهم مراکز آموزشی استفاده کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار