فرماندار شهرستان عسلویه گفت: اعتبارات عمرانی این شهرستان امسال با افزایش ۲ برابری نسبت به سال قبل از ۳۷ میلیارد به ۶۵ میلیارد تومان رسید.
کد خبر: ۴۶۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 24 July 2017
عبدالله نادری ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان عسلویه با تاکید بر توزیع اعتبارات براساس شاخص‌های تعیین شده اظهار داشت: اعتبارات عمرانی شهرستان عسلویه براساس نیازسنجی واقعی و شاخص‌های تعیین شده توزیع شده است.

وی با بیان اینکه  اعتبارات مناطق نفت‌خیز افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: دولت در تصویب اعتبارات عمرانی امسال نگاه خاصی به مناطق مختلف به ویژه مناطق نفت‌خیز داشته به طوریکه اعتبارات این بخش، از 2 درصد به سه درصد افزایش یافته است.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه افزایش اعتبارات مناطق نفت‌خیز تحول مهمی در توسعه مناطق ایجاد می‌کند، افزود: افزایش اعتبارات گامی مهم برای توسعه متوازن مناطق نفت‌خیز بشمار می‌رود.

نادری با اشاره به تخصیص 86.37 درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات عمرانی سال گذشته شهرستان عسلویه 37 میلیارد تومان بود که  86.37 درصد آن تخصیص یافت و این در حالی است که میانگین تخصیص اعتبارات عمرانی استان بوشهر 61 درصد بود.

وی با بیان اینکه  توجه به زیرساخت‌های شهرستان عسلویه مورد توجه ویژه دولت و استان بوشهر است از افزایش 2 برابری اعتبارات عمرانی این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: اعتبارات عمرانی این شهرستان امسال با افزایش 2 برابری نسبت به سال قبل به 65 میلیارد تومان رسید.

فرماندار عسلویه با اشاره به نحوه توزیع اعتبارات در شهرستان گفت: توزیع اعتبارات یاد شده در راستای نیازهای واقعی شهرستان عسلویه  براساس مطالبات مردم ارائه شده در نشست‌های هم‌اندیشی انجام گرفته است.

نادری تاکید کرد: طرح‌های اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال و به ویژه مقوله آموزش به صورت ویژه در اعتبارات عمرانی استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه  24.76 درصد از اعتبارات به حوزه آب شهری، روستایی و منطقه‌ای اختصاص یافته است افزود: 13.2 درصد به بخش راه و راهداری، 10.19 درصد به بخش آموزش و پرورش 8.77 درصد به حوزه برق و دیگر بخش‌ها اعتبارات قابل توجهی اختصاص یافته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار