معاون هماهنگی بودجه سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ۳ درصد درآمد نفت و گاز برای اجرای طرح‌های عمرانی استان بوشهر اختصاص یافت.
کد خبر: ۴۶۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 24 July 2017
علی درویشی ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیر با اشاره به اینکه این شهرستان از ظرفیت بالایی در حوزه‌های مختلف برخوردار است اظهار داشت: شهرستان دیر ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد که شناسایی این ظرفیت‌ها یکی از رسالت‌های مدیران دستگاههای اجرایی است.

وی با بیان اینکه شاخص توزیع اعتبارات بر اساس اطلاعات موجود از هر شهرستان است تصریح کرد:  توزیع اعتبارات بر اساس شاخص‌های تکمیل طرح‌های نیمه تمام، مطالبات پیمانکاران و عملیات اجرایی 10 درصد از پروژه‌های جدید است.

معاون هماهنگی بودجه سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان بوشهر با تاکید بر توزیع اعتبارات براساس ظرفیت‌های شهرستان‌ها افزود: طرح‌های تامین آب، آبخیزداری، گردشگری و بهداشت و درمان در اولویت برنامه‌ها در توزیع اعتبارات قرار دارد.

درویشی با تاکید بر توجه به بخش‌های اشتغال‌زایی گفت: ظرفیت‌های اقتصادی برای ایجاد اشتغال در مناطق مختلف استان بوشهر مورد توجه قرار دارد که این طرح‌های از دیگر اولویت‌ها در توزیع اعتبارات است.

وی با تاکید بر پرداخت مطالبات پیمانکاران و تکمیل طرح‌های نیمه تمام  به اعتبارات مصوب استان بوشهر پرداخت و تصریح کرد: 10 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و 3 درصد درآمد نفت و گاز برای اجرای طرح‌های عمرانی استان بوشهر اختصاص یافت.

معاون هماهنگی بودجه سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان بوشهر از اجرای طرح نخلستان استان بوشهر بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی خبرداد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته برای اجرای طرح نخلستان 15 هزار میلیارد ریال برآورد هزینه شد که در ستاد اقتصادی استان بوشهر مورد تصویب قرار گرفت.

درویشی با اشاره به اختصاص 900 میلیارد ریال برای اجرای طرح آبیاری نخلستان در استان بوشهر بیان کرد: بر اساس طرح نخلستان، پروژه‌های نوین آبیاری در اراضی نخیلات استان بوشهر در یک برنامه پنج ساله توسط جهاد کشاورزی اجراء می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار