شهردار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده اجرای طرح‌های عمران شهری در بوشهر امسال افزایش می‌یابد به‌طوریکه ۱۸۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای شهرداری و اعتبارات دولتی صرف عمران شهری بوشهر می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 24 July 2017
غلامعلی میگلی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار در بوشهر با بیان اینکه شناگاه‌های بوشهر در اختیار شهروندان بوشهری قرار دارند اظهار داشت: برای رفاه شهروندان بوشهری چند نقطه در شهر بوشهر برای شنا فراهم شده و این در حالی است که پلاژ آقایان و بانوان در ساحل بوشهر فعال است.

وی با بیان اینکه از ورود فاضلاب به دریا در بوشهر جلوگیری شده افزود: برای رفاه حال شهروندان از ورود فاضلاب به ساحل بوشهر جلوگیری شده و سواحل تعیین شده با فراهم شدن امکانات جوابگوی شهروندان برای استفاده از دریا است.

شهردار بوشهر به اجرای طرح‌های عمران شهری پرداخت و با اشاره به اجرای طرح روکش اسفالت کوچه‌های شهر بوشهر خاطر نشان کرد: امسال 100 کوچه این شهر و خیابان‌های مختلف و معابر اسفالت می‌شود.

میگلی‌نژاد از ساخت هتل 5 ستاره در ساحل بوشهر خبرداد و گفت: شهرداری بوشهر برای ساخت هتل 5 ستاره اقدامات لازم انجام داده که در این رابطه ضمن جانمایی برای ساخت این هتل طراحی لازم انجام داده است.

وی میزان سرمایه‌گذاری برای ساخت هتل 5 ستاره در بوشهر را 14 میلیارد تومان دانست و افزود: اجرای هتل 5 ستاره در ساحل بوشهر با سرمایه‌گذاری 14 میلیارد تومانی سه سال زمان پیش بینی شده است.

شهردار بوشهر، از اجرای مجتمع تجاری شهرداری بوشهر خبرداد و افزود: این مجتمع به همراه پارکینیگ طبقاتی در مرکز شهر بوشهر اجرایی شده که با 12 میلیارد تومان در مدت 2 سال انجام می‌شود.

میگلی‌نژاد با اشاره به اجرای طرح شهربازی بوشهر در ساحل این شهر گفت: چرخ فلک‌های این شهربازی وارد  بوشهر شده که بزودی نصب می‌شود.

وی، میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح شهربازی بوشهر را 8 میلیارد تومان دانست و افزود: امید می‌رود با روندی که در نصب تجهیزات شهربازی بوشهر در پیش است امسال راه‌اندازی شود.

شهردار بوشهر به اجرای طرح‌های عمران شهری بوشهر پرداخت و از اختصاص 180 میلیارد تومان برای این مهم خبرداد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده اجرای طرح‌های عمران شهری در بوشهر امسال افزایش می‌یابد  به‌طوریکه 180 میلیارد تومان از محل درآمدهای شهرداری و اعتبارات دولتی صرف عمران شهری بوشهر می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار