امام جمعه بردخون گفت: رئیس جمهور در تشکیل کابینه و انتخاب وزرا و همکاران فراجناحی عمل کند.
کد خبر: ۴۶۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 23 July 2017
حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی صبح یکشنبه در جمع مردم بردخون اظهار داشت: رئیس جمهور در تشکیل کابینه و انتخاب وزرا و همکاران فراجناحی عمل کند.

وی با انتقاد از عملکرد بانک ها که علیرغم تاکیدات مراجع، از مردم دیرکرد می گیرند، افزود: کارگزاران نظام اسلامی نامه ۵۳ امام علی(ع) در نهج البلاغه را بخوانند و همواره بر آن پایبند باشند که مدیریت را به هر فردی واگذار نکنند و جناح و گروه و دوستی را ملاک قرار ندهند.

رکنی حسینی فلسفه حکومت از دیدگاه امام علی(ع) را انتخاب والیان کاردان برای اجرای عدالت در جامعه دانست و گفت: توجه به مردم گرایی، مردم باوری و مردم دوستی در اولویت باشد و درد مردم را بفهمند و کسانی در حکومت انتخاب شوند که دلسوز مردم باشند .

امام جمعه بردخون ادامه داد: مدیران باید متعهد، متخصص، مدیر، امانت دار و به فکر مشکلات مردم باشند و به دور از مسائل خطی و جناحی انتخاب شوند.

وی با بیان اینکه شایسته سالاری و پایبندی به نظام و ولایت سرلوحه کار قرار گیرد، ابراز داشت: ساده زیستی مسئولان ملاک باشد نه اینکه وزیران سرمایه دار و بی درد انتخاب شوند و برای رفع تشریفات تلاش کنند زیرا انقلاب اسلامی ملک و میراث هیچ کسی نیست.

رکنی حسینی گفت: تبعیت از ولایت و رهبری و تحقق عدالت اجتماعی هدف همه مسئولان نظام باشد.

وی با اشاره به سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختران خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد بر اساس الگوی غربی دختران ما تربیت شوند که با برداشتن حجاب بویژه در دانشگاه ها و برنامه های تبلیغاتی تلویزیونی آغاز شده است.

رکنی حسینی با اشاره به اینکه امنیت کاری در برخی بخش ها خصوصا کارگری وجود ندارد، گفت: چرا کارگری که ۲۸ سال سابقه کار و فعالیت داشته به بهانه بیماری و عمل قلب بدون هیچگونه حقوق و مزایایی اخراج می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار