دادستان گناوه گفت: برخی افراد سودجو که با تغییر تاریخ، کالاهای خارجی فاسد، اقدام به عرضه در بازار گناوه می‌کردند به پرداخت ۶۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
کد خبر: ۴۶۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 23 July 2017
خدارحم گزدرازی ظهر امروز در جمع خبرنگان با تاکید بر برخورد قاطع از کالاهای بدون تاریخ و خارجی بدون مجوز اظهار داشت: در این راستا برخی افراد سودجو با انتقال کالاهای خارجی تاریخ گذشته از کشورهای همسایه عربی، به گناوه پس از تغییر تاریخ،  آنرا در بازار عرضه می‌کردند که شناسایی شدند.

وی از کشف انبار کالای خارجی تاریخ گذشته در گناوه خبرداد و خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان گناوه، انبار کالاهای خارجی تاریخ گذشته در گناوه شامل 24 هزار و 351 کارتن انواع شربت، چای و دیگر مواد خوراکی ضبط شد.

گزدرازی بیان کرد: این افراد سودجو بدون توجه به سلامت جامعه پس از نصب تاریخ روز بر روی کالاهای تاریخ گذشته و فاسد به بازاریان تحویل می‌دادند.

دادستان گناوه با اشاره به دستگیری پنج نفر که اقدام به تغییر تاریخ کالاهای خارجی فاسد می‌کردند تصریح کرد:  در این ارتباط 5 نفر دستگیر که به چهار سال زندان و پرداخت 61 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

محمود سیفیان مدیر املاک تملیکی استان بوشهر نیز ارزش ریالی این کالاها را 16 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برخی از این کالاها معدوم شده‌اند و بقیه نیز به زودی معدوم می‌شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار