مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: آثار هنری ۸۰ کارآموزان مهارتی در نمایشگاه دستاوردهای هنرآموزان مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بوشهر عرضه شد.
کد خبر: ۴۶۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 23 July 2017
عبدالرسول کازرونی ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه مهارت‌آموزان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با گرامیداشت هفته ملی مهارت اظهار داشت: هفته ملی مهارت  با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار از امروز به مدت یک هفته اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از 31 تیر تا 6 مرداد هفته ملی مهارت نام‌گذاری شده تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و اشتغال‌زایی در جامعه، برنامه‌های این هفته در استان با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به نقش مهم برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان و مهارت‌آموزان در ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی افزود: برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بخش دولتی و خصوصی در ایجاد اشتغال و ارائه الگو به کارجویان تاثیرگذار است که در این راستا نمایشگاه دستاوردهای هنرآموزان مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بوشهر حاصل هنر دست 80 نفر از کارآموزان است که در حال آموزش این دوره‌ها هستند.

کازرونی با بیان اینکه سه مرکز فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران در سطح استان بوشهر در حال فعالیت است خاطر نشان کرد: مرکز خواهران در شهر بوشهر در زمینه‌های کارآفرینی، گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی و اتوماسیون اداری با محوریت نفت و گاز به مهارت‌آموزی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه آثار هنری 80 کارآموز فنی و حرفه‌ای استان بوشهر عرضه شد تصریح کرد: همزمان با آغاز هفته ملی مهارت نمایشگاه دستاوردهای 80 هنرآموز مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بوشهر  عرضه شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بیان کرد: نمایشگاه دستاوردهای هنرآموزان مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بوشهر تا سوم مرداد صبح‌ها و بعدازظهرها پذیرای بازدید‌کنندگان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار