امام جمعه بوشهر گفت: راه اندازی مدرسه هسته ای در بوشهر موجب تربیت نیروهای نخبه جوان در زمینه پروژه های هسته ای می شود.
کد خبر: ۴۶۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 22 July 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار داشت: اقتصاد حلال یکی از ارکان اصلی زندگی به سبک اسلامی است و در غیر این صورت زندگی و خانواده ها بر اثر این بی توجهی دچار از هم پاشیدگی می شوند.

وی با اشاره به راه کار صحیح ارائه شده توسط مقام معظم رهبری جهت بهبود وضعیت اشتغال و اقتصاد، افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه بهبود این وضعیت است که نه تنها مشکلات اقتصادی خانواده ها مرتفع می شود، بلکه موجب بهبود وضع اقتصاد جامعه نیز خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: حمایت و خرید از تولید داخلی، جلوگیری از ورود کالای غیر مجاز و برخورد قاطع با پدیده قاچاق وضعیت شرکت ها و تولیدی های داخلی را بهبود می بخشد.

امام جمعه بوشهر محاصره اقتصادی و تهاجم نظامی توسط رژیم آل سعود علیه کشور یمن را محکوم کرد و گفت: کشور ایران همواره حامی مظلومین و دشمن ظالمان بوده است و در این جریان نیز این ظلم را محکوم می کند.

صفایی بوشهری عنوان کرد: در دین اسلام حمایت از همسایه، هم دین و هم زبان از جمله تاکیدات است که آل سعود به هیچ یک از این اصول اصلی دین پایبند نبوده است.

تحریم های آمریکا برای مردم تازگی ندارد

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه تحریم های آمریکا برای مردم ایران تازگی ندارد گفت: تحریم های جدید آمریکا علیه ایران هراسی در دل مردم نمی اندازد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه  بعد از توافق برجام شاهد بد عهدی های مختلف از جانب آمریکا بوده ایم، گفت: این تنها ایران بود که به عهد های خود عمل کرد.

صفایی بوشهری تصریح کرد: امروز کشور ایران عزت و بزرگی خود را از  توانمندی های علمی و اقتصادی، صلابت نیروهای مسلح، قدرت سپاه، ارتش و حمایت مردم دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته ملی مهارت، گفت: با توجه به وجود ظرفیت های عظیم در استان بوشهر آموزش مهارت از زمان کودکی به فرزندان این استان نه تنها موجب رفع مشکل اشتغال می شود بلکه استان را به سمت توسعه پایدار می کشاند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از راه اندازی مدرسه هسته ای در بوشهر خبر داد و گفت: راه اندازی این مدرسه موجب تربیت نیروهای نخبه جوان  در زمینه پروژه های هسته ای می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار