ائمه جمعه شهرستان‌های استان بوشهر با بیان اینکه برخی حیات سیاسی خود را درتخریب نهادهای انقلابی مثل سپاه می‌دانند خاطر نشان کردند :سپاه از استوانه‌های نظام است و امروز اگر دشمن می‌لرزد و عقب نشینی می‌کند از قدرت بلامنازع سپاه می‌ترسد.
کد خبر: ۴۶۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 22 July 2017
امام جمعه موقت برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت:دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) فرصت مناسبی برای بررسی جایگاه والای زن در اسلام به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام حسین شیخی با بیان اینکه باید زندگی حضرت معصومه (س) به عنوان بانویی نمونه و الگو مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد افزود: زندگی موفق ایشان به عنوان الگوی همه دختران و زنان جامعه  باید قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه برازجان با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی گفت: نماز جمعه قلب فرهنگی و قرارگاه ایمان، بصیرت و اخلاق هر شهر و منطقه محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت برازجان، با اشاره به تشدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران اسلامی تاکید کرد: ذاتا  رفتار آمریکا با ایران نسبت به گذشته تغییر نکرده و همان ذاتی است که دوره رئیس جمهوری ریگان اعمال می‌شد.

شیخی با اشاره به بد عهدی آمریکا در برجام افزود:همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند یکی از اهداف تحریم‌های دشمنان علیه ایران این است که مردم را از نظام جدا کنند و مشکلات بیکاری و رکود افزایش یابد.

وی اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را یک ضرورت دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب تمام برنامه‌ها و ترفندهای دشمنان به ویژه آمریکا رصد و تحلیل می‌کنند که نتیجه آن در بیانات معظم‌له ارائه می‌شود و همگان باید از این منویات اطاعت و پیروی کنند.

حمایت و دفاع از سپاه پاسداران باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد

امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهربا اشاره به دهه کرامت، بر ضرورت بهره گیری حداکثری و معنوی از این مناسبت تاکید کرد و افزود: دهه کرامت از اول ذی القعده سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا یازدهم ذی القعده سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) پایان می‌یابد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی هاشمی‌نژاد با اشاره به نقش مهم سپاه در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی و انقلاب اسلامی گفت: سپاه از متن جامعه برخاسته در دل مردم است و برای مردم است و حمایت و دفاع از سپاه پاسداران باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه برخی حیات سیاسی خود را درتخریب نهادهای انقلابی مثل سپاه می‌دانند خاطر نشان کرد:سپاه از استوانه‌های نظام است و امروز اگر دشمن می‌لرزد و عقب نشینی می‌کند از قدرت بلامنازع سپاه می‌ترسد.

امام جمعه عسلویه با اشاره به انعقاد قرار داد با شرکت توتال فرانسه برای اجرای فاز پارس جنوبی افزود: این قرارداد به مدت بیش از 20 سال منعقد شده که براساس دیدگاه‌های متخصصان سود متعلق به  ایران اسلامی کمتر از 20 درصد است.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه فرانسه با سایر کشورهای اروپایی در تحریم علیه کشور ما همراه است خاطر نشان کرد: چندروز پیش دولت فرانسه در متینگ منافقین  به آنها فرصت ومجال داد و پس از آن با ایران قرار داد با وزیر نفت برای توسعه فاز پارس جنوبی منعقد کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار