مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از اجرای پروژه‌های جدید در حوزه گردشگری استان خبر داد و گفت: ساختار گردشگری استان بوشهر تقویت می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 18 July 2017
ناصر امیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی است که با تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز می‌توان در این حوزه‌ها به دستاوردهای خوبی دستی یافت.

وی ادامه داد: در همین راستا برنامه‌ریزی بسیار خوبی در هر یک از این حوزه‌ها صورت گرفته است و طرح‌ها و پروژه‌های متعددی تعریف شده که برخی از پروژه‌ها در دست اجرا است.

امیرزاده با اشاره به برنامه‌های اداره مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در هفته دولت تصریح کرد: امسال گام‌های خوبی در راستای توسعه گردشگری استان برداشته شده است که شاهد تحول خوبی در این حوزه خواهیم بود.

وی ادامه داد: سال ۹۶ برنامه‌ریزی‌های مدونی برای تقویت ساختار گردشگری استان انجام پذیرفته و به زودی پروژه‌های گردشگری به تفکیک معرفی شده و مشخص خواهیم کرد که طی هفته دولت و پس از آن در هفته جهانی گردشگری چه پروژه هایی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر بیان کرد: اجرای این پرژه‌ها نقش مهمی در افزایش حضور گردشگران و توسعه صنعت توریسم در استان بوشهر خواهد داشت.

وی گفت: از همه ابزار و ظرفیت‌ها برای توسعه گردشگری در استان بوشهر استفاده خواهیم و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار