مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با اشاره به کاهش برداشت گندم در استان طی سال جاری گفت: بر همین اساس خرید گندم از کشاورزان استان بوشهر ۷۲ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۴۶۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 17 July 2017
سید محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: امسال در فصل پائیز و زمستان بارندگی مناسبی را به ویژه در زمان کاشت غلات شاهد نبودیم و این موضوع باعث شد تا بخش عمده محصولات گندم دیم استان نابود شود.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر با اشاره به آغاز خرید گندم از کشاورزان استان بوشهر از ۱۸ فرودین‌ماه، بیان کرد: خرید گندم از کشاورزان استان بوشهر تا پایان خردادماه ادامه داشت.

وی از خریداری ۲۸ هزار و ۱۱۵ تن گندم از کشاورزان استان بوشهر طی این مدت خبر داد و اضافه کرد: این میزان گندم با قیمت ۳۶۷ میلیارد ریال خریداری شده است که مطالبات کشاورزان به حساب آنها واریز شده است.

هاشمی از کاهش ۷۲ درصدی خرید گندم از کشاورزان استان طی سال جاری خبر داد و افزود: قیمت پایه خرید گندم معمولی هر کیلو ۱۳ هزار ریال و دوروم ۱۳ هزار و ۳۰۰ ریال بوده است.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۰۰ هزار و ۶۰۰ تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شده بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار