فرماندار شهرستان عسلویه گفت: سی‌تی‌اسکن بیمارستان عسلویه نیمه دوم سال جاری راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 17 July 2017
عبدالله نادری عصر یکشنبه در نشست با رئیس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه به مناسبت روز تامین اجتماعی اظهار داشت: مجوز خرید دستگاه سی تی اسکن پیشرفته برای بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه اخذ شده و در نیمه دوم سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

وی اقدامات صورت گرفته در بیمارستان عسلویه را قابل قبول خواند و اضافه کرد: زایشگاه بیمارستان که یکی از مطالبات به حق مردم بود هم اکنون با ۱۱ ماما، چهار جراح و کادری قوی خدمات قابل قبولی به مردم ارائه می‌دهد و یکی از اقدامات مهم دولت یازدهم در عسلویه است.

نادری ضمن اشاره به پیگیری‌های مستمر برای مجهزتر شدن بیمارستان عسلویه اظهار داشت: سه دستگاه برای درمان بیماری یرقان (زردی) نوزادان در این بیمارستان خریداری شده است که در هفته‌های آینده برای خدمت رسانی به مردم در این بیماستان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه بیماران دیالیزی شهرستان برای درمان به شهرهای دور می‌روند، ادامه داد: امیدواریم راه اندازی بخش دیالیز در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه در اولویت قرار گیرد.

فرماندار عسلویه با تبریک روز تامین اجتماعی بیان کرد: چتر تامین اجتماعی در سراسر کشور گسترده است و نگاه دولت تدبیر و امید ویژه و برای تداوم خدمات این بخش خواهد بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار