مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: نسل جدید شبکه تلفن ثابت در استان بوشهر راه‌اندازی شد و این سیستم در سراسر استان توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۴۶۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 17 July 2017
علی سملیان در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: همزمان با نزدیک شدن افتتاح فاز سوم شبکه ملی اطلاعات، پروژه‌های شرکت صبانت در این راستا در استان بوشهر توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: در این مراسم که با حضور مدیران ارشد استانی و حوزه ICT استان برگزار شد، نسل جدید شبکه تلفن ثابت در شهرک صنعتی بوشهر و شهر دلوار افتتاح شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بیان کرد: از ابتدای دولت تدبیر و امید و با هماهنگی وزارت متبوع نسبت به توسعه و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی با سرمایه گذاری بخش خصوصی اقدام کرده‌ایم که خوشبختانه امروز یکی از این پروژه‌ها در شهرک صنعتی و شهر دلوار به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: یکی از نقاط قوت این پروژه، به روز بودن فناوری استفاده شده و جدید بودن آن است با این توضیح که در این ساختار علاوه بر امکان ارائه تلفن ثابت بر بستر IP، خدمات نوین حوزه فناوری اطلاعات از جمله سلامت الکترونیکی، تلوزیون اینترنتی، آموزش الکترونیکی و ... با سرعت بسیار بالا قابل ارائه است.

سملیان افزود: توسعه زیرساخت‌های نوین ارتباطی به گسترش و رونق سایر کسب و کارها از جمله صنایع موجود در شهرک صنعتی و صنایع رو به رشد همانند گردشگری و صنایع دستی کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر خاطرنشان کرد: در همین راستا مقرر است این فناوری در اکثر نقاط استان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توسعه یابد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار