مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: بازرسی تامین اجتماعی از کارگاه‌ها در استان بوشهر هوشمند شده است.
کد خبر: ۴۶۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 16 July 2017
به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، یونس خسروانی در بازدید از شرکت های صنعتی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی از اعتبارات دولتی استفاده نمی‌کند و بخش عظیمی از تامین اعتبار آن را از طریق کارفرمایان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه  رویکرد سازمان تامین اجتماعی نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده است، گفت: توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان یکی از خدمات جدید است که برای کاهش زمان انجام کار، هزینه و ایرادات نیروی انسانی صورت گرفته است.

خسروانی بیان کرد: یکی از مشکلات گذشته بازرسی‌ از کارگاه ها بود که با برنامه ریزی های صورت گرفته بازرسی ها بصورت هرشمند انجام می شود و تبلت همکاران بازرس ما بصورت آنلاین به اطلاعات اداره پست و ثبت احوال در ارتباط است که ضمن بالابردن سرعت امور در کاهش اشتباهات احتمالی، نقش چشمگیری دارد.

وی به رفع موانع اداری در سازمان تامین اجتماعی ویژه شرکتهای صنعتی و تولیدی اشاره کرد و گفت: باید با حمایت بخش خصوصی، زمینه ساز فعالیت های آنها برای رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال باشیم.

قائم مقام مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در این نشست گفت: کارفرمایان حاضر در این منطقه اقتصادی، از عملکرد تامین اجتماعی استان نسبت به گذشته رضایتمندی بسیار بیشتری دارند که این مهم به تغییر رویکردها در مدیریت فعلی این اداره کل مرتبط است.

اکبر صابری، ضمن تشکر از مدیرکل تامین اجتماعی استان به دلیل اهمیت و توجه به شرکت های مستقر در این منطقه، اظهار داشت: اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه ای برای کارفرمایان، کمک بسیار خوبی به مقوله های تولید و اشتغال بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار