جهاد دانشگاهی استان بوشهر در آیینی با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور به صورت رسمی افتتاح شده و رئیس آن نیز معارفه می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 16 July 2017
جهاد دانشگاهی استان بوشهر دوشنبه ۲۶ تیر ماه با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور و عضو شورای عالی فرهنگی طی آیینی به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

دکتر سید حمیدرضا طیبی در بدو ورود به استان بوشهر ابتدا در ساعت ۸ صبح در گلزار شهدای شهر بوشهر حاضر خواهد شد و پس از تجدید میثاق با شهدا در ساعت ۹ صبح به دیدار آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواهد رفت و سپس در ساعت ۱۰ دفتر جهاددانشگاهی استان بوشهر واقع در خیابان فردوسی بوشهر را افتتاح کرده و در ساعت ۱۱ با حضور در سالن بانک صادرات، رئیس جهاد دانشگاهی استان را معارفه خواهد کرد.

در این آیین علی احمدی زاده که مدیر اجرایی مرکز افکار دانشجویان استان، پژوهشگر جهاد دانشگاهی کشور، عضو انجمن علمی نخبگان کشور و مسئولیت در حوزه های مختلف انتقال خون بخشی از سوابق  وی است، به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی استان معارفه خواهد شد.

جهاددانشگاهی سال‌ها در استان بوشهر به عنوان نمایندگی اداره می شده است و هم اکنون استان بوشهر به عنوان آخرین استان کشور صاحب جهاددانشگاهی می شود.

جهاد دانشگاهی یکی از نهادهای مولد انقلاب است که با روحیه جهادی و برخوردار از نیروهای متعهد و کارآمد منشاء خدمات ارزنده در حوزه های فرهنگی، پژوهش، فناوری آموزش و توانمندسازی دانش آموختگان دانشگاه ها می باشد.

 این نهاد عمومی، غیر دولتی و زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دارایی شخصیت مستقل است که علاوه بر دفتر مرکزی دارای ۱۱ سازمان ۳۵ واحد جهاد دانشگاهی، ۳ پژوهشگاه، ۲۷ پژوهشکده، ۳ خبرگزاری هفت مرکز، ۸ موسسه، ۱۹ شرکت دانش بنیان و تجاری، دو دانشگاه، یک مجتمع تحقیقاتی و ۲ پارک علم و فناوری و بسته به این نهاد است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار