فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از افزایش ۱۱۰ درصدی کشف جرائم خشن در دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 16 July 2017
سرهنگ سید جواد رضوی اظهار کرد: با تجهیز ایستگاه بازرسی شهید صلاحی به امکانات و تکنولوژی پیشرفته همچون دوربین های پلاک خوان و سامانه جامع گمرکی و با جلوگیری از عبور خودروهای شوتی و هماهنگی و همکاری با دستگاه قضا در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۱۰۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۵ درصدی کشفیات را داشته‌ایم.

این مقام انتظامی در بحث کشف سرقت‌ها عنوان کرد: میزان کشف سرقت ها به ۹۶ درصد رسیده که به‌عنوان یک رکورد محسوب می‌شود و تا به حال سابقه این میزان از کشفیات را نداشته‌ایم و چندین باند سرقت از جمله باند سرقت داخل خودرو، باند سرقت موتورسیکلت، باند سرقت اماکن خصوصی در این راستا متلاشی شده اند.

فرمانده انتظامی دشتستان اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری هفت مرحله طرح پاکسازی اجراء و در نتیجه اقدامات انجام شده شاهد افزایش ۴۵ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده ایم.  

سرهنگ رضوی با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت گرفته توسط پلیس های تخصصی شاهد افزایش ۱۱۰ درصدی کشف جرائم خشن و کاهش ۴۲ درصدی وقوع تیراندازی بوده‌ایم گفت: هیچ یک از قتل‌های به وقوع پیوسته در سطح شهرستان جنبه امنیتی نداشته و بیشتر جنبه خانوادگی و شخصی داشته است که در حال حاضر تمامی قتل‌ها و تیراندازی‌های به وقوع پیوسته کشف و متهمان آنها دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده است.

فرمانده انتظامی دشتستان درخصوص تصادفات و اقدامات پلیس راهور بیان کرد: با اقداماتی همچون شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز، تعامل و همکاری مطلوب با شورای ترافیک دشتستان، تعامل و همکاری با اداراتی همچون شهرداری و اداره راه و شهر سازی، انجام اقدامات فرهنگ سازی در مدارس، ادارات و دانشگاه‌ها و مساجد موفق به کاهش میزان تصادفات شده‌ایم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار