رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان بوشهر از کشف ۴۹ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه سمند در ورودی شهر بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۶۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 16 July 2017
سرهنگ عبدالله خسروانی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد مبارزه و برخورد قاطع با عوامل تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام تحقیقات دقیق و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات دریافتند، سرکرده یک باند قاچاق مواد مخدر قصد دارند با همکاری دیگر مرتبطین خود محموله مواد مخدری را از استان هرمزگان به استان بوشهر انتقال دهند.

این مقام انتظامی افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران و برنامه ریزی دقیق عملیاتی خودرو های حامل مواد مخدر در محور کنگان به بوشهر شناسایی و در یک عملیات حساب شده در ورودی شهر بوشهر توقیف شدند.

سرهنگ خسروانی بیان کرد: در بازرسی ماموران پلیس از یکی از خودرو های توقیفی مقدار ۴۹ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش در صندلی عقب و زیر کاپوت خودرو کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در همین رابطه شش نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده‌اند گفت: مواد کشف شده به همراه متهمان برای ادامه بررسی به پلیس مبازره با مواد مخدر استان منتقل شدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار