معاون استاندار بوشهر گفت: با مجهز شدن شهرک‌ صنعتی بوشهر به امکانات ارتباطات و فناوری اطلاعات، زمینه واگذاری تلفن ثابت بر بستر اینترنت به واحدهای صنعتی در این شهرک‌ فراهم شد.
کد خبر: ۴۶۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 16 July 2017
سعید زرین‌فر ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه تلفن ثابت NGN و اینترنت پرسرعت شرکت صبانت در شهرک صنعتی بوشهر توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ویدئو کنفرانس، با قدردانی از تلاش وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات و همکاری شرکت صبانت به ظرفیت مهم در شهرک صنعتی در امر سرمایه‌گذاری پرداخت و اظهار داشت: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با توسعه زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی امکانات لازم برای افزایش تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری فراهم  می‌شود.

وی با تاکید بر نقش مهم توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی در حل مشکلات تولید‌کنندگان و توسعه سرمایه‌گذاری افزود: با توجه به اینکه شهرک‌های صنعتی، باید به زیرساخت‌های مختلف برخوردار باشند تا بتوانند فعالانه به‌کار تولید بپردازند یکی از این زیرساخت‌ها که نقش مهمی در این شهرک‌ها دارد زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر، امکانات ارتباطی و شبکه اینترنت را یکی از مهم‌ترین زیرساخت در شهرک‌های صنعتی دانست و خاطر نشان کرد: روی شبکه‌های اینترنتی بیشتر برنامه‌ها قرار دارد که  متاسفانه شهرک‌های صنعتی فاقد امکانات ارتباطی هستند.

زرین‌فر با بیان اینکه  با مشارکت بخش خصوصی زیرساخت‌های ارتباطی در بوشهر ایجاد شد گفت: خوشبختانه با مشارکت بخش خصوصی، زیرساخت‌های ارتباطی در استان بوشهر ایجاد شد و شهرک صنعتی بوشهر نخستین شهرک صنعتی در ایران به صورت هماهنگ  با دیگر نقاط ،دارای زیر ساخت  تلفن ثابت بر بستر اینترنت شد.

وی با بیان اینکه امکانات واگذاری تلفن ثابت همراه با خدمات اینترنت با پنهای باند مورد نیاز، در شهرک صنعتی بوشهر فراهم شد تصریح کرد: در شهر صنعتی بوشهر2 بیش از 130 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی فعال وجود دارد که  امکان واگذاری تلفن ثابت بر بستر اینترنت به واحدهای صنعتی در این شهرک‌ صنعتی فراهم شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر، افزود: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده، شهرک‌ها و نواحی صنعتی دیگر استان بوشهر به این امکانات مجهز می‌شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار