رئیس پلیس شهرستان عسلویه گفت: با توقیف یک دستگاه کامیون در محور مواصلاتی عسلویه بیش از ۱.۵ میلیارد ریال پوشاک قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۴۶۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 16 July 2017
سرهنگ سهام صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با تاکید برخورد قاطع با قاچاقچیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و  فعالیت شبانه‌روزی پلیس، برخورد با قاچاق کالا در عسلویه افزایش یافته به‌‌گونه‌ای که  اولویت نخست پلیس در عسلویه برخورد با قاچاقچیان است.

وی، امنیت  در شهرستان عسلویه را مطلوب دانست و افزود: امنیت و پایداری امنیت در عسلویه بسیار مطلوب است که این مهم با مشارکت مردم همیشه در صحنه شهرستان عسلویه محقق شده است.

رئیس پلیس شهرستان عسلویه با اشاره به اینکه یک دستگاه کامیون حامل پوشاک خارجی قاچاق توسط ماموران ایست بازرس عسلویه توقیف شد  افزود: ماموران ایست بازرسی شهید مصطفی خمینی(ره) عسلویه در راستای اجرای طرح نظام جامع اجرایی و طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه از این کامیون پوشاک خارجی فاقد پروانه گمرکی کشف شد خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد 2300 ثوب انواع پوشاک خارجی فاقد هرگونه مدارک مثبته  گمرکی که به صورت قاچاق در حال انتقال بودند را کشف و ضبط کردند.  

سرهنگ صالحی ،ارزش محموله مکشوفه را 1.5 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کالای یاد شده یک میلیارد و 500 میلیون ریال است که در همین رابطه یک نفر دستگیر و به همراه خودرو و محموله کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی شهرستان عسلویه قرار گرفته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار