مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با استقرار تکنولوژی ارتباطی از طریق تجهیزات فیبرنوری، امکان واگذاری تلفن ثابت بر بستر اینترنت و دیگر خدمات نوین فناوری اطلاعات در استان بوشهر فراهم شد.
کد خبر: ۴۶۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 16 July 2017
علی سملیان ظهر امروز در مراسم افتتاح تلفن ثابت بر بستر اینترنت در شهرک صنعتی بوشهر از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه این نوع خدمات در سه نقطه استان بوشهر ارائه می‌شود اظهار داشت: شهرک صنعتی، شهر جدیدعالیشهر و دلوار از خدمات  نوین فناوری  ارتباطات و فناوری اطلاعات بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه به این مناطق خدمات لازم در بستر اینترنت ارائه می‌شود افزود: امروز شاهد افتتاح پروژه مهم و زیرساختی در بوشهر از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بودیم که از اقدامات ارزشمند دولت یازدهم در این عرصه و واگذاری این نوع  خدمات و سرمایه‌گذاری از طریق بخش خصوصی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با بیان اینکه ایجاد زیرساخت تکنولوژی ارتباطات نوین در مناطق تولیدی و صنعتی سبب افزایش و رونق بیشترمی‌شود افزود: این تجهیزات که امکان، انتخاب اپراتور با کیفیت برای مردم فراهم می‌کند زمینه رقابت سالم در این عرصه برای سرمایه‌گذاران محقق می‌کند.

سملیان با بیان اینکه تلفن ثابت بر بستر اینترنت در شهرک صنعتی بوشهر از مزیت‌های مهمی برخوردار است خاطر نشان کرد: با استقرار تکنولوژی ارتباطی از طریق تجهیزات فیبرنوری، امکان واگذاری تلفن ثابت بر بستر اینترنت و دیگر خدمات نوین فناوری اطلاعات در استان بوشهر فراهم شد.

وی با بیان اینکه امکان واگذاری 200 خط تلفن ثابت اینترنتی در شهرک صنعتی بوشهر فراهم است افزود: با استقرار این فناوری در دلوار بیش از 300 خط تلفن ثابت بر بستر اینترنت و 3 هزار و 200 خط تلفن ثابت اینترنتی نیز درشهر جدید عالیشهر واگذار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر بیان کرد: خدمات نوین این امکانات در عرصه‌های مختلف از جمله سلامت الکترونیک از طریق پزشک از راه دور، تلویزیون اینترنتی و تلفن اینترنتی ثابت ایجاد می‌شود.

سملیان با بیان اینکه تلفن ثابت بر بستر اینترنت  با هزینه کمتری نسبت به تلفن ثابت موجود به متقاضیان واگذار می‌شود افزود: تلفن‌های ثابت بر بستر اینترنت با استفاده از نرم افزار موبایلی امکان انتقال به سایر نقاط جهان را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: این خدمات نوین ارتباطی و نسل جدید تلفن ثابت در نیمه نخست امسال در شهر بوشهر راه‌اندازی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار