یادواره شهدای تخریب استان بوشهر در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 12 July 2017
فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر صبح چهارشنبه در یادواره شهدای تخریب استان بوشهر در تیپ پیاده امام صادق(ع) اظهار داشت: عزت و سربلندی  امروز ملت ایران در گفتمان جهانی انقلاب اسلامی مرهون خون شهدای این انقلاب است.

سردار محمدتقی صفری با تاکید بر اینکه شهید مقام والایی دارد و خانواده شهدا حافظان خون پاک شهدا و ادامه دهندگان راه آنها هستند، افزود: امروز به برکت خون مطهر شهدا، انقلاب اسلامی محفوظ مانده و به عنوان سرمشق و چراغ راه برای مسلمانان جهان در آمده است.

وی ادامه راه شهدا را حفاظت و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروزه مقابله با تهدیدهای نرم دشمنان انقلاب اسلامی از وظایف ما است که به منظور مقابله با این تهدیدها باید مجهز به فرهنگ ایثار و شهادت، باشیم.

صفری با بیان اینکه شهدا بر عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند استوار ایستادند، افزود: مسیر مبارزه با استکبار با قوت همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: ایجاد هراس در دل دشمن برای نفوذ، پایداری دین، حفظ آرمان‌های امام(ره) و انقلاب از دیگر اهدافی است که این شهدای والا مقام در راه آن جان خود را نثار کردند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: همه ما باید احساسشان نسبت به حفظ این کشور و آرمان‌های انقلاب مانند شهدا باشد.

وی ادامه داد: اکنون دشمن برای نفوذ از روش‌های مختلفی بخصوص در حوزه نرم استفاده می‌کند و قصد دارد غیرت دینی را از درون جوانان ما بخشکاند اما نباید نسبت به این تهدیدها بی‌تفاوت باشیم.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: شهدا این غیرت را داشتند و همین امر باعث شد حتی یک وجب از خاک این میهن اسلامی جدا نشود و اکنون نیز باید این مسیر توسط جوانان ما تداوم یابد
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار