رئیس پلیس شهرستان کنگان گفت: با تلاش نیروی انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا، با توقف یک دستگاه کامیون شش‌هزار جفت کفش قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان کنگان کشف شد.
کد خبر: ۴۵۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 12 July 2017
سرهنگ رهام رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران در کنگان با تاکید بر مبارزه قاطع با کالای قاچاق اظهار داشت: بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی، مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولیدات داخلی در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پلیس شهرستان کنگان اشراف اطلاعاتی در فعالیت قاچاقچیان دارد تاکید کرد: فضای شهرستان کنگان با تلاش شبانه‌روزی نیروی پلیس برای قاچاقچیان ناامن است و هر گونه فعالیت در این عرصه  گرفتار پلیس می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان کنگان با بیان اینکه در برخورد با قاچاقچیان هیچگونه اغماضی نمی‌شود افزود: جابجایی کالاهای خارجی بدون داشتن، پروانه معتبر گمرکی قاچاق محسوب، توقیف و ضبط می‌شود.

سرهنگ رضایی از کشف 11 میلیارد ریال کفش قاچاق در کنگان خبرداد و افزود:  با گشت زنی‌های مستمر  پلیس و کنترل خوروهای عبوری در محورهای تردد خودروهای حامل کالای قاچاق، محموله‌ای در کنگان که قصد خروج از مسیر شهرستان "مهر" به مرکز استان فارس را داشت، شناسایی و توقیف شد.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش ماموران انتظامی شهرستان کنگان بیان کرد: این محموله شامل 6 هزار 180 جفت کفش بدون مجوز  گمرکی بوده که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق را 11 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند گفت: در همین راستا یک دستگاه کامیون  حامل این کالای قاچاق توقیف و یک نفر دستگیر و برای بررسی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی کنگان قرار گرفت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار