وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فاز ۱۴ پارس جنوبی در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی است، گفت: بیش از ۴ هزار نیروی ایرانی متخصص و توانمند در اجرای فاز ۱۴ پارس جنوبی فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 12 July 2017
محمدرضا نعمت‌زاده بعدازظهر امروز  در بازدید از روند اجرای طرح پالایشگاه فاز 14 میدان گازی پارس جنوبی در شهرستان کنگان با بیان اینکه فازهای پارس جنوبی نشان از اقتدار صنعتی و شکوفایی اقتصاد است، اظهار داشت: در اجرای فازهای پارس جنوبی از توان نیروهای داخلی بهره‌برداری حداکثری  می‌شود.

وی با بیان اینکه فاز 14 پارس جنوبی در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی است، افزود: بیش از 4 هزار نیروی ایرانی متخصص و توانمند در اجرای فاز 14 پارس جنوبی فعالیت می‌کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت فاز 14 پارس جنوبی را به عنوان دومین پالایشگاه بزرگ این منطقه صنعتی دانست و گفت: فعالیت 14 هزار نیروی کارآمد داخلی در فاز 14 پارس جنوبی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

نعمت‌زاده با بیان اینکه یکی از پیمانکاران اصلی فاز 14 پارس جنوبی شرکت وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است، خاطرنشان کرد: بازدید از فاز 14 پارس جنوبی برای بررسی رشد کمی و کیفی اشتغال نیروهای داخلی در این طرح  است که توسعه و پیشرفت این فاز تاکنون رضایت‌بخش است.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری حداکثری از توان فنی و مهندسی نیروهای داخلی از اولویت‌های وزارت صنایع است افزود: بهره‌گیری حداکثری از توان فنی و مهندسی نیروهای داخلی و تعامل با وزارت نفت در اجرای طرح‌ها از اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر افزایش مهارت جوانان  در عرصه‌های صنعتی افزود: آموزش جوانان و بالا بردن سطح فنی و مهارتی  با بهره گیری از مراکز فنی و حرفه ای کنگان و عسلویه مورد توجه ویژه قرار دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار