معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: رابط مادران پرخطر بیمارستان‌های دشتستان تعیین شدند.
کد خبر: ۴۵۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 11 July 2017
ماریا خویش دوست در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: در نشست هم اندیشی که با حضور معاون بهداشتی، کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده و کارشناس برنامه مادران شبکه بهداشت و درمان دشتستان و سوپروایزر بیمارستان‌های مهر و شهید گنجی برگزار شد، رابط مادران پرخطر این بیمارستان‌ها معرفی و انتخاب شدند.

وی با بیان اهداف انتخاب رابط مادران پرخطر گفت: با تعیین رابط در بیمارستان‌های شهرستان، از پیگیری مادران پرخطر بر اساس دستورالعمل‌های کشوری اطمیمنان پیدا می‌کنیم و باعث تقویت ارتباط بین بهداشت و درمان در زمینه ارجاع مادران پرخطر می‌شود.

خویش‌دوست افزود: رابطین بیمارستان‌ها در رابطه با با مادران پرخطر وظایفی دارند که می‌توان به شناسایی و پیگیری مادران پرخطر وارد شده به بیمارستان با هماهنگی با بخش‌های اورژانس مامایی، اورژانس بزرگسال، بخش زنان و دفتر پرستاری اشاره کرد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ادامه داد: رابط مادران پرخطر موظف هستند در صورت لزوم موارد خاص که نیاز به پیگیری ویژه دارند به اطلاع کارشناس ستاد دانشگاه برساند.

وی اضافه کرد: این برنامه از ابتدای مرداد ماه در هر دو بیمارستان مهر و شهید گنجی شهر برازجان اجرایی خواهد شد و ستاد شهرستان موارد گزارش شده را پیگیری و در صورت لزوم به اطلاع کارشناس ستاد دانشگاه در معاونت بهداشتی می‌رساند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار