مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: ضریب اشغال تخت‌های درمانی تامین اجتماعی استان ۹۰ درصد است که بیشترین میزان اشغال تخت در سطح کشور است.
کد خبر: ۴۵۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 11 July 2017
ابراهیم پورحکیمی دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر ۱۰ مرکز درمانی تامین اجتماعی داریم که شامل سه بیمارستان و هفت مرکز درمان سرپایی است.

وی از تلاش برای بهبود وضعیت ارائه خدمات درمانی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در سال گذشه ۳۳۵ میلیارد تومان برای ارائه خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر هزینه شد که بیانگر افزایش سه برابری هزینه‌های درمانی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از راه‌اندازی نهضت فناوری اطلاعات در همه مراکز درمانی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با اجرای سیستم یکپارچه تامین اجتماعی، نیاز به داشتن دفترچه در مراکز درمانی نیست.

وی از استقرار پکیج کامل و به‌روز و پیشرفته تصویربرداری در بیمارستان سلمان فارسی خبر داد و بیان کرد: دستگاه ام‌آرای، دستگاه سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی، ماموگرافی، رادیو گرافی و . . . در این بیمارستان مستقر شده است.

پورحکیمی با اشاره به راه‌اندازی بخش‌های فوق‌تخصصی در بیمارستان سلمان فارسی اشاره کرد و ادامه داد: یکی دیگر از شاخص‌های مثبت در بخش درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، کاهش هفت درصدی سزارین در این مراکز و کاهش ۱۱ درصدی در بیمارستان سلمان فارسی است.

وی گفت: سال گذشته به طور میانگین ماهانه ۲۰۸ هزار مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان را داشتیم که در مجموع سه میلیون و ۳۶۰ هزار مراجعه انجام شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ضریب اشغال تخت‌های درمانی تامین اجتماعی استان ۹۰ درصد است که بیشترین میزان اشغال تخت در سطح کشور است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار