رئیس بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: طرح هجرت دانش‌آموزی در استان بوشهر با رویکرد مهارت‌آموزی در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم و روستایی اجراء می‌شود.
کد خبر: ۴۵۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 11 July 2017
سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم مهارت‌آموزی در تحقق اهداف اشتغال اظهار داشت: ایجاد کارآفرینی و اشتغالزایی برای بسیجیان و آحاد مردم در عرصه‌های مختلف با آموزش‌های مهارتی در این زمینه‌ها توانسته نقش به‌سزایی در تقویت اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

 وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت بالای بسیج در توسعه مهارت آموزی تصریح کرد: امکانات موجود در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای می تواند مکمل تلاش‌های بسیج سازندگی استان در حوزه‌های روستایی و عشایری به منظور خدمت‌رسانی بهینه باشد.

 عباسی‌فر با تاکید بر اهمیت آموزش‌های مهارتی و نقش مهم و تاثیرگذار این آموزش‌ها در تربیت نیروی ماهر و متخصص برای ورود به بازار کار افزود: ایجاد ساز و کارهای مناسب در راستای ارتقاء مهارت نیروهای فنی و تاسیساتی در سطح استان بوشهر امری ضروری است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارائه محصولات و خدمات متفاوت و با کیفیت و خلاقیت و نوآوری و افزایش رقابت‌پذیری از ویژگی‌های مهم وجود منابع انسانی کیفی و دانش‌مدار است که امروزه باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی، مهارت ‌آموزی را  از اهداف طرح هجرت دانش‌ آموزی  دانست و خاطر نشان کرد:طرح هجرت دانش‌آموزی در استان بوشهر با رویکرد مهارت‌آموزی در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و روستایی اجراء می‌شود.

عیاسی‌فر غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و مشارکت در کارگروهی و مهارت‌آموزی را از اهداف برنامه‌های بسیج سازندگی در توسعه مهارت آموزی عنوان کرد و افزود: در این راستا  با مشارکت آموزش فنی و حرفه‌‌ای بر اساس طرح‌های تدوین شده مهارت‌آموزی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار