معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: در پی خرید حمایتی محصول گوجه‌فرنگی کاران استان بوشهر، تاکنون ۹۰ درصد مطالبات این کشاورزان پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۵۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 11 July 2017
سعید زرین‌فر ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات کشاورزان استان بوشهر با بیان اینکه این استان از ظرفیت مهمی در تولید محصولات کشاورزی دارد اظهار داشت: برای حمایت از کشاورزان و تولیدات آنان هماهنگی لازم بین دستگاه‌های مرتبط و بانک‌ها انجام شده است.

وی با تاکید بر توجه به مطالبات کشاورزان افزود: در بخش تامین و مصرف بهینه آب باید، استانداردهای لازم مورد توجه کشاورزان قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت توجه به الزامات حوزه کشاورزی تصریح کرد: ساماندهی چاه‌های آب کشاورزی و نصب کنتور هوشمند برای روی این چاه‌ها برای مصرف بهینه، بر اساس شرائط ایجاد شده باید مورد توجه قرار بگیرد.

زرین‌فر با اشاره به مشارکت بانک‌ها در حل مشکلات کشاورزان خاطر نشان کرد: بانک‌ها در تامین سرمایه مورد نیاز کشاورزان و تقسط، تسهیلات دریافتی، مشارکت و هماهنگی لازم با کشاورزان دارند.

وی افزود: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش مورد نیاز کشاورزان  استان بوشهر  باید مورد توجه بانک‌ها که از دغدغه فعالان بخش کشاورزی قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر با بیان اینکه فرمانداران در  تحقق مطالبات کشاورزان، بسیار پیگیری‌ می‌کنند از پرداخت مطالبات گوجه‌کاران استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در پی خرید حمایتی محصول گوجه‌فرنگی کاران استان بوشهر، تاکنون  90 درصد مطالبات این کشاورزان پرداخت شده است.

زرین‌فر با بیان اینکه آخرین مبلغ مطالبات گوجه‌فرنگی کاران استان بوشهر هفته گذشته پرداخت شد افزود:  تاکنون 70 میلیارد ریال از مطالبات گوجه‌فرنگی کاران استان بوشهر که محصول آنان به صورت حمایتی خریداری شده بود پرداخت شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار