نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در قالب بسته پیشنهادی به وزارت نفت، ۴۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های جنوب استان بوشهر ابلاغ شد.
کد خبر: ۴۵۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 11 July 2017
سکینه الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بسته پیشنهادی ۶۰۰ میلیارد تومانی او پس از تائید در دولت در دستور کار وزارت نفت قرار گرفته است اظهار داشت: از این مبلغ تاکنون ۴۰ میلیاردتومان به دستگاه‌های متولی پروژه‌ها ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر اینکه میزان اعتبارات سال اول اجرای این برنامه در حوزه انتخابیه‌اش قریب به ۱۵۰ میلیارد تومان است ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان باید در روند اجرای تشریفات اداری تسریع کنند.

الماسی اضافه کرد: مرحله نخست مناقصه پروژه‌ها مروبوط به سازمان نوسازی مدارس انجام شده است و به طور جدی پیگیریم که مناقصه تمامی پروژه‌هایمان هرچه سریعتر انجام شود.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اولویت سال نخست اجرای پروژه‌ها را بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گذاشته است تاکید کرد: تمامی پروژه‌هایی که به دلیل عدم تامین اعتبار تعطیل شده و یا روند کندی در پیشرفت فیزیکی آنان بود با تزریق اعتبار مجددا آغاز به کار کرده‌اند و مصممیم که در سریعترین زمان ممکن آنها را به سرانجام برسانیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عمده پروژه‌های جدیدی که قرار است با پیگیری او از سوی وزارت نفت در حوزه‌ انتخابیه‌اش اجرا شود را در بخش‌های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، ورزش، راه و عمران روستایی خواند.

الماسی افزود: با اجرای پروژه‌های جدید در جنوب استان که بودجه آن را تماماً از منابع ملی و خارج از ردیف‌های بودجه استانی تامین می‌کنیم تحول بزرگی در حوزه انتخابیه شاهد خواهیم بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار