جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توقیف ۱۵ دستگاه تریلر، بیش از ۲۳.۳ میلیارد ریال لوازم یدکی خودرو و موتور سیکلت، کالاهای خرازی، مواد غذائی و ابزارآلات قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۴۵۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 10 July 2017
سرهنگ علیرضا رزمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دشتستان، با بیان اینکه  مبارزه با قاچاق در اولویت برنامه پلیس قرار دارد اظهار داشت: عزم پلیس برای مقابله با قاچاق و قاچاقچیان عزم است و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس به فعالیت قاچاقچیان اشراف اطلاعاتی دارد افزود: جابه‌جایی محموله‌های خارجی بدون پروانه گمرک، قاچاق محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر، با اشاره به توقیف 15 دستگاه تریلر حامل قاچاق در دشتستان خاطر نشان کرد: عوامل انتظامی حین کنترل وسایل نقلیه عبوری، 15 دستگاه کشنده تریلر را که مشکوک به حمل کالای قاچاق بودند توقیف کردند.

سرهنگ رزمی با اشاره به کشف لوازم یدکی خودرو و موتور سیکلت، کالاهای خرازی، مواد غذائی و ابزارآلات قاچاق افزود‌ در بازرسی از وسائل نقلیه توقیفی در دشتستان، انواع کالای قاچاق شامل لوازم یدکی خودرو، خرازی، مواد غذائی، ابزارآلات و لوازم یدکی موتور سیکلت فاقد مدارک گمرکی که به صورت قاچاق در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بود، کشف شد.

وی ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده را 23 میلیارد و 300  میلیون ریال عنوان کرد و گفت در این ارتباط 15 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار