مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر گفت: در راستای ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، بنیاد عفاف و ححاب در استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 10 July 2017
حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز در حجمع خبرنگاران در بوشهر، با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب  و با اشاره به اینکه در این هفته برنامه‌های متنوعی اجراء می‌شود اظهار داشت: بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر که منشأ خیرات و برکات  است چهارشنبه 21 تیرماه آغاز بکار می‌کند.

وی، یکی از اهداف راه‌اندازی این بنیاد را ترویج و رشد و تعمیق فرهنگ اسلامی عفاف و حجاب در جامعه  دانست و تصریح کرد: ایجاد هم افزایی در فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب با استفاده از ظرفیت عامه مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی، تشکیل کانون‌های عفاف و حجاب در سطح دانشگاه‌ها، آماده سازی نسل جوان برای مقابله با تهاجمات فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب از اهداف تشکیل بنیاد عفاف و حجاب استان بوشهر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، بهبود فرهنگ عفاف و حجاب‌ در میان آحاد جامعه را از دیگر اهداف راه‌اندازی بنیاد عفاف و ححاب استان بوشهر  دانست و گفت: این بنیاد غیر دولتی و مردم نهاد است که در آینده نزدیک دفاتر نمایندگی این بنیاد در شهرستان‌های استان بوشهر راه اندازی و فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

جمالی، از راه‌اندازی نمایشگاه دائمی فاطمی در بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه دائمی، محصولات عفاف و حجاب شامل چادر، مقنعه، روسری، لباس عروس اسلامی، و البسه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت طلاب در مدارس دختران به عنوان مشاور بیان کرد: شعار هر مدرسه یک مشاور روحانی از سیاست‌های حوزه علمیه استان بوشهر است که در این راستا 300 طلبه در سال تحصیلی آینده جذب مدارس دخترانه استان بوشهر می‌شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار