نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه تخریب سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، مظلومیت انقلاب و نظام را می‌رساند، گفت: بنده اطلاع دارم تمام درآمدی که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به‌دست می‌آورد خرج محرومیت‌زدایی در کشور می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 09 July 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با برخی از مسئولان و مجریان طرح‌های در استان بوشهر با اشاره به هجمه‌هایی که اخیراً ‌علیه سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) می‌شود، اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه، یک نعمت عظیم برای نظام به‌ویژه تمامی دولت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نقش مهم و موثر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در اجرای طرح‌های مختلف افزود: تمام وجود سپاه و این قرارگاه سبب توسعه و پیشرفت ایران اسلامی شده که از نمونه‌های آن می‌توان به پالایشگاه ستاره خلیج فارس که سبب خودکفایی بنزین کشور شده و تعداد زیادی از فازهای پارس جنوبی اشاره کرد.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، 24 هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد، تصریح کرد: تنها در یک مورد در سال‌های اخیر، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بیش از 800 میلیارد تومان به دولت در استان بوشهر کمک کرده که بسیاری از این پول هنوز برگشت داده نشده است.

صفایی بوشهری با تاکید بر نشان دادن فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در اجرای طرح‌های مختلف در استان بوشهر افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در استان بوشهر خدمات بسیار زیادی انجام داده ولی متاسفانه تاکنون به صورت گسترده رسانه‌ای نشده و برای مردم بیان نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) این همه به کشور خدمت می‌کند، چرا از آنها قدرشناسی نمی شود؟ چرا با این عزیزان برخورد می‌شود؟

امام جمعه بوشهر با اشاره به درآمدهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، خاطرنشان کرد: بنده اطلاع دارم، تمام درآمدی که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بدست می‌آورد خرج محرومیت‌زدایی در کشور می‌شود.

صفایی بوشهری با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در خدمت مردم است، تصریح کرد: تخریب سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، مظلومیت انقلاب و نظام را می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه یک نعمت برای مردم است، اظهار داشت: باید قدردان این نعمت باشیم و آن را تضعیف نکنیم و همه در کنار هم، دولت در کنار سپاه، سپاه نیز در کنار دولت، با وحدت زیر سایه مقام معظم رهبری عمل کنیم.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از خدمات ارزنده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: ما در استان بوشهر قدردان این عزیزان و خدمات با ارزش آنان هستیم و تضعیف این عزیزان تضعیف نظام اسلامی محسوب می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار