معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت:۴۰۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری تدوین شده که این برنامه‌ها در نقاط مختلف استان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 09 July 2017
سرهنگ سهراب انبارکی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر یا تاکید بر این نکته که یکی از اهداف دشمن ترویج بی‌بندباری در بین جوانان به ویژه خانم‌ها است اظهار داشت: دشمن در این راستا از طرق گوناگون تبلیغات خود را انجام می‌هد که بد و بی حجابی را که یکی از اهداف تهاجم فرهنگی دشمن است رواج دهد.

وی با بیان اینکه توجه به فرهنگ عفاف و حجاب یکی از رسالت و وظیفه مسلمانان است تاکید کرد: برنامه‌های عفاف و حجاب منحصر به یک روز یا هفته خاص نیست بلکه در طول سال باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اجرای 400 برنامه در هفته عفاف و حجاب در استان خبرداد و افزود:400 برنامه در هفته عفاف و حجاب در  زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری تدوین شده که این برنامه‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر اجرایی می‌شود.

سرهنگ انبارکی با بیان اینکه برنامه‌های تدوین شده در تمام مناطق استان بوشهر با همکاری و مشارکت عموم مردم برگزار می‌شود  گفت: برگزاری نشست‌ها، گردهمایی‌ها، کارگاه‌ها و مانورها در حوزه عفاف و حجاب و برپایی چندین نمایشگاه در این زمینه از جمله برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در استان بوشهر است.

وی از راه‌اندازی ایستگاه‌های مشاوره‌ای برای پاسخگویی به سوالات  و شبهات نوجوانان و جوانان خبرداد و تصریح کرد: در هفته عفاف و حجاب ضمن راه‌‌اندازی ایستگاه‌های مشاوره‌ای برای پاسخگویی به شهبات مردم، همایش تجلیل از دختران محجبه و نمونه در عرصه‌های مختلف نیز برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار