آلن ساندرو فیلیپه با انعقاد قرارداد یک ساله به عنوان دروازه‌بان پارس جنوبی جم انتخاب شد و در رقابت‌های لیگ برتر در چارچوب دروازه این تیم قرار دارد.
کد خبر: ۴۵۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 03 July 2017
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جم با بیان اینکه تیم پارس جنوبی از توانمندی بالایی برخوردار است اظهار داشت: تیم پارس جنوبی‌جم با جذب بازیکنان  با استعداد، توانمندی خود را افزایش داده است.

بهرام رضائیان با اشاره به اینکه کادر فنی تیم پارس جنوبی جم تلاش ویژه‌ای در جذب بازیکنان داشته است افزود: بازیکنان با استعداد و توانمندی جذب تیم پارس جنوبی‌جم  از جمله محسن فروزان، محمد طیبی، یاسر فیضی، خالد شفیعی،ناصر سالاری، احمد گوهری، ایمان سلیمی، مهدی عبدی و  میثم نقی‌زاده شده است

وی از انعقاد قرارداد با آلن ساندرو فیلیپه دروازه‌بان فصل گذشته سایپا خبر داد و تصریح کرد: آلن ساندرو فیلیپه با انعقاد قرارداد یک ساله به عنوان دروازه‌بان پارس جنوبی جم انتخاب شد و در رقابت‌های لیگ برتر در چارچوب دروازه  این تیم قرار دارد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم با بیان اینکه فیلیپه در تمرینات پارس جنوبی حضور یافت گفت: این بازیکن  پس از جلب نظر مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم با این تیم قرارداد یک ساله منعقد کرد.

 وی بیان کرد: این دروازه‌بان برزیلی که سابقه عضویت در باشگاه واسکودوگاما در کارنامه دارد، صبح در تست پزشکی شرکت کرد تا در چارچوب دروازه پارس جنوبی جم قرار بگیرد.

رضائیان با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم چهارشنبه این هفته راهی اردوی آماده‌سازی در ارمنستان می‌شود گفت: پارسی‌ها که به دعوت باشگاه بانانتس ارمنستان برای برپایی اردویی 10 روزه در کمپ تخصصی این باشگاه راهی ارمنستان می‌شوند، در دو گروه به این کشور سفر می‌کنند.

وی تصریح کرد: کاروان تیم پارس جنوبی ساعت 7:30 صبح روز چهارشنبه 14 تیر با دو پرواز و در قالب دو گروه مجزا به ارمنستان  سفر می‌کنند.

 مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم  با  بیان اینکه این تیم در این اردو چند بازی دوستانه برگزار  می‌کند خاطر نشان کرد: در اردوی تیم پارس جنوبی در ارمنستان ضمن دیدار دوستانه با  تیم استقلال تهران،دیدارهای دوستانه‌ای با تیم بانانتس و آرارات ارمنستان انجام می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار