مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم ورزشی، استان بوشهر آمادگی برگزاری مسابقات ملی ورزش‌های سه‌گانه دارد.
کد خبر: ۴۵۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 03 July 2017
احمد بهروزیان‌فرد ظهر امروز  در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های سه گانه استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های سه گانه با بیان اینکه توانمندی‌های ورزشی در استان بوشهر زمینه رشد و شکوفایی  استعدادهای ورزشکاران را فراهم کرده است اظهار داشت: کسب مدال‌ها در عرصه رقابت‌های ملی، آسیایی، جهانی و المپیک توسط ورزشکاران بوشهر نشان از خلاقیت بالای ورزشکاران استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر افزایش یافته است افزود: در تمام روستاها و شهرهای استان بوشهر، زیرساخت ورزشی در بخش‌های گوناگون ایجاد شده که امسال پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در استان بوشهر تکمیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، با بیان اینکه هیئت ورزش‌های سه گانه در استان بوشهر فعال شده گفت: با توجه به اینکه به مدت چهار سال فعالیت این هیئت ورزشی غیر فعال بود با حمایت فدراسیون ورزش‌های سه گانه و اداره کل ورزش و جوانان استان مجمع انتخابات این هیئت برگزار شده است.

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه  فعالیت ورزش‌های سه ‌گانه در استان بوشهر راه‌اندازی شده افزود: اساس تشکیل هیئت‌های ورزشی در سطح استان بوشهر بر اساس شاخص‌های اداره کل  ورزش جوانان نسبت به آمایش سرزمینی، و وجود استعدادهای ورزشی سه گانه بر همین اساس هیئت ورزش‌های سه گانه در استان بوشهر راه اندازی شد.

 وی با تاکید بر گسترش این رشته ورزشی در همه نقاط استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اینکه از 10شهرستان استان بوشهر، 8 شهرستان ساحلی است باید از این ظرفیت برای گسترش ورزش‌های سه گانه استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر آمادگی میزبانی برگزاری مسابقات ملی ورزش‌های سه‌گانه دارد تصریح کرد:  بوشهر شرایط آمادگی میزبانی اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری در نیمه دوم سال دارد و آماده همکاری در تمامی زمینه‌ها در فدراسیون ورزش‌های سه گانه را دنبال می‌کند.

20 هزار ورزشکار در استان‌های مختلف سازماندهی شد

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه گانه نیز با اشاره به ورزشکار سامان یافته در فدراسیون سه گانه بیان کرد: ورزشکاران ورزش‌های سه گانه این فدراسیون شامل 20 هزار ورزشکار  در استان‌های مختلف سازماندهی شده است.

محمد علی صبور با تاکید بر شکوفایی استعدادهای درخشان نهفته در حوزه دانش‌آموزی خاطر نشان کرد: در حوزه استعدادیابی استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد زیرا بسیاری از جامعه هدف این فدراسیون در حوزه دانش‌آموزی نهفته است.

وی، از جذب مربی خارجی برای تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه  خبرداد و تصریح کرد: برای ورزشکاران تیم ملی بزرگسال در صدد جذب سرمربی خارجی هستیم که تحقق این امر برای رونق ورزش گانه کشور کمک شایانی می‌کند.

رئیس هیئت ورزش‌های سه گانه استان بوشهر انتخاب شد

در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های سه گانه استان بوشهر  عبدالکریم دانش آموز تنها کاندیدای پست ریاست این هیئت ورزشی با 16 رای اعضای مجمع عهده‌دار ریاست این هیئت در استان بوشهر شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار