دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال ۳.۶ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲برابر افزایش دارد.
کد خبر: ۴۵۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 03 July 2017
ارسطو ترکمان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار در بوشهر، با اشاره به اینکه فضای استان بوشهر برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن است، اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی و انتظامی، فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در استان بوشهر تحت رصد است به‌گونه‌ای که با هرگونه فعالیت قاچاقچیان در این عرصه در چنگال قانون گرفتار می‌شوند.

وی از اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین کانون‌های اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر استفاده از توان و ظرفیت قشرهای مختلف مردم است که در این راستا ترویج این فرهنگ مورد توجه قرار دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه اعتیاد به مصرف انواع مواد مخدر یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، اضافه کرد: در این زمینه برنامه‌های مهمی تدوین و اجرایی شده که بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها و جوانان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

ترکمان‌منش با ابراز اینکه در هفته مبارزه با موادمخدر برنامه‌های مهمی اجراء می‌شود، از امحاء مواد افیونی مخدر خبرداد و گفت: در این زمینه بیش از 2.6 تن مواد مخدر غیردارویی استان بوشهر شامل حشیش، کریستال، شیشه و سایر مواد مخدر صنعتی برای امحاء به استان فارس منتقل می‌شود.

وی درباره افزایش کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر اعلام کرد: در سه ماه نخست امسال 3.6 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 برابر افزایش دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اشاره به انهدام باندهای مواد مخدر حرفه‌ای و سازمان‌یافته تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال با انهدام 20 باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر بیش از 3 هزار و 661 کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروهای امنیتی و انتظامی استان بوشهر کشف شد که نسبت به سه ماه سال 1395 بیش از 133 درصد افزایش دارد.

ترکمان‌منش افزود: در این مدت 713 نفر از سوداگران مرگ در استان بوشهر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار