معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر از تدوین طرح‌های مهارت‌آموزی برای مددجویان کمیته امداد بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 21 June 2017
احمد لیراوی بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه تعامل آموزش فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد  نقشی اساسی در اشتغال مددجویان داشته است اظهار داشت: ظرفیت‌های اشتغال در استان بوشهر فراوان است و باید با مهارت آموزی زمینه حضور فعال جوانان در بازار کار فراهم شود.

وی، تعامل خوب فنی و حرفه‌ای با سایر دستگاه‌ها را از ظرفیت‌های مطلوب توسعه مهارت آموزی در سطح استان دانست و تاکید کرد: مددجویان کمیته امداد  امسال آموزش های مهارتی مورد نیاز نیروگاه اتمی بوشهر و مشاغل خانگی و خدماتی را فرا می‌گیرند تا سرعت جذب بازار کار آنها با توجه به  قابلیت‌های استان بوشهر بیشتر شود.

 معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر  با تاکید بر اجرایی شدن طرح‌های جدید در نیروگاه اتمی بوشهر گفت: در راستای توسعه مهارت‌افزایی برای ایجاد مشاغل مورد نیاز تاسیسات و صنایع، مددجویان کمیته امداد استان بوشهر مهارت مشاغل مورد نیاز نیروگاه اتمی بوشهر را فرا می‌گیرند.

لیراوی با اشاره به تدوین طرح‌های مهارت‌آموزی عنوان کرد: آموزش‌های مهارتی به مددجویان کمیته امداد سبب توانمندسازی مددجویان در حرفه‌های گوناگون و دستیابی به شغلی پایدار و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی می‌شود که این مشارکت ارتقاء درآمد و رشد اقتصادی  در پی دارد.

وی، توسعه آموزش‌های مهارتی در همه بخش‌ها را از اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: دوره‌های آموزشی مورد نیاز مددجویان کمیته امداد بسته به ظرفیت مراکز آموزشی در شهرستان‌های استان بوشهر و بر اساس نیاز سنجی انجام گرفته از سوی اداره کل کمیته امداد استان برگزار می‌شود.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر تصریح کرد: آموزش‌های مهارتی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سبب پیشرفت و توسعه همه جانبه اقتصاد مقاومتی در راستای بکارگیری سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار