فرماندار دشتستان گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده برای تسریع اجرای طرح‌های حوزه سلامت دشتستان خانه مشارکت مردمی با همکاری اتاق اصناف دشتستان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۴۴۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 21 June 2017
ارسلان زارع ظهر امروز در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دشتستان با اشاره به‌ نظام‌نامه مدیریت همه‌جانبه سلامت اظهار داشت: همه سازمان‌ها و دستگاه‌های شهرستان با مشارکت مستقیم مردم در تدوین سند جامع سلامت سهیم هستند و این نظام‌نامه یکی از شاخصه‌های سنجش و ارزیابی سلامت هر شهرستان است.

وی  با اشاره به تدوین سند جامع سلامت دشتستان تصریح کرد: سند جامع سلامت شهرستان  تا آبان ماه  تدوین می‌شود ولی تأکید کارگروه بر این است که تا پایان مردادماه، این نظام‌نامه بر اساس تفاهم‌نامه‌های سه جانبه‌ای که به امضای فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان و ادارات می‌رسد هر چه سریع‌تر انجام شود.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه تمامی برنامه‌ریزی‌ها بر اساس شعار انسان‌محور توسعه پایدار است، انجام‌ می‌شود افزود:  مشارکت و همکاری مردم در بحث سلامت و تدوین این سند به‌وضوح دیده‌شده است.

زارع  با تاکید بر نقش مهم و موثر سمن‌ها در ارتقاء سلامت جامعه خاطر نشان کرد: مشارکت مردم و سمن‌ها و بهره‌گیری از نظرات و راه‌کارهای آن‌ها در ارتقای سطح سلامت جامعه است و مردم سهم بزرگی در تأمین سلامت خود بر عهده‌دارند و امیدواریم با تشکیل خانه مشارکت مردمی با همکاری اتاق اصناف به این مهم دست‌یابیم.

وی خواستار تشکیل شورای سلامت روستا، بخش و شورای سلامت شهر برای شنیده شدن صدا و مطالبات سلامت روستاها و بخش در کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار