معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در راستای اجرای برنامه‌های مختلف در تشکل‌های دانشجویی و واحدهای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ۹.۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.
کد خبر: ۴۴۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 21 June 2017
محمد مهدی محمدی  ظهر امروز در نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه در سال گذشته بستر مناسب برای فعالیت همه تشکل‌های دانشجویی فراهم شد اظهار داشت: تعداد زیادی کانون فرهنگی هنری و انجمن علمی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شکل گرفت که نتیجه تلاش این دانشجویان در جشنواره‌های فرهنگی، قرآنی و نشریات دیده شد و رتبه‌هایی نیز در این زمینه برای دانشگاه  کسب شد.

وی،به چگونگی تصویب بودجه فرهنگی امسال اشاره کرد و افزود: در جلسات مکرری که در این زمینه تشکیل شد و پس از گرفتن برنامه‌های فرهنگی از تشکل‌های دانشجویی و واحدهای فرهنگی دانشگاه و تعدیل این برنامه‌ها در دبیرخانه شورای فرهنگی  اعتبارات آن مصوب شد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه 9.5 میلیارد ریال اعتبار به امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اختصاص یافت گفت: در راستای اجرای برنامه‌های مختلف در تشکل‌های دانشجویی و واحدهای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، 9.5 میلیارد ریال اعتبار مصوب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با تاکید بر نقش مهم حوزه فرهنگی  مراکز آموزش عالی  تصریح کرد: در حوزه فرهنگی قضاوت کردن کار ساده‌ای نیست اما باید در پایش برنامه‌های فرهنگی، اثر بخش بودن این برنامه‌ها درمورد توجه قرار بگیرد.

علیرضا رئیسی با محکوم کردن حادثه تروریستی 17 خرداد در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) افزود: همه تشکل‌ها، کانون‌ها و نهادهای فرهنگی دانشگاه باید در اثربخش کردن برنامه‌های فرهنگی ایفای نقش کنند.

 وی با بیان اینکه مسئولان وظیفه دارند زمینه را برای فعالیت‌های دانشجویی فراهم کنند گفت: همه تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی باید اساسنامه داشته باشند و ما اعتبار فرهنگی تنها به تشکل‌ها و کانون‌هایی می‌دهیم که دارای هویت و اساسنامه باشند و در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی فعالیت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تدوین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه  خبرداد و افزود: این برنامه‌ها باید براساس هدف‌گذاری فرهنگی صورت بگیرد و در بعضی از برنامه‌های پرهزینه که نیاز چندانی برای برگزاری آن احساس نمی‌شود مانند اردوهای برون استانی باید تجدیدنظر شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار