رئیس پلیس شهرستان دیر گفت: در راستای مبارزه قاطع با کالای قاچاق و با توجه به خسارات این کالاها در ابعاد گوناگون ۱۰ تن کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در دیر معدوم شد.
کد خبر: ۴۴۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 20 June 2017
سرهنگ حمید محمدی نسب ظهر امروز در آیین امحاء کالاهای قاچاق در بندر دیر با بیان اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بخش‌های گوناگون وارد می‌کند اظهار داشت: قاچاق کالا در بخش اقتصادی  به تولید، اشتغال و معیشت جامعه خسارت وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا به زیرساخت‌های سلامتی جامعه خسارت می‌زند افزود: با توجه به اینکه کالاهایی که به صورت غیرقانونی وارد کشور می‌شود و  تحت هیچ ضوابط بهداشتی نیست و این مهم سبب زیان و خسارت به مصرف کنندگان این کالاها می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان دیر با تاکید بر تشدید مبارزه با قاچاق کالا تصریح کرد: بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبارزه با قاچاق کالا در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد قاطع قانونی می‌شود.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه تیم‌های پلیسی مبارزه با قاچاق کالا در دیر شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند تاکید کرد: با توجه به اشراف اطلاعاتی و عملیاتی نیروی پلیس در برخورد با قاچاق کالا، فضای بندر دیر برای فعالیت قاچاقچیان ناامن است.

وی از انهدام 10 تن کالای قاچاق در دیر خبرداد و افزود: در راستای مبارزه قاطع با کالای قاچاق و با توجه به خسارات این کالاها در ابعاد گوناگون 10 تن کالای قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال در دیر معدوم شد.

رئیس پلیس شهرستان دیر کالاهای معدوم شده را پودر نیروزا دانست و خاطر نشان کرد: این کالاها توسط نیروی انتظامی شهرستان کشف و جمع آوری شده است.

سرهنگ محمدی معدوم کردن کالاهای قاچاق را یکی از برنامه‌های پلیس دانست و تصریح کرد: :  امسال تاکنون سه بار کالاهای ممنوعه قاچاق در  شهرستان دیر امحاء شده و نیروی انتظامی در برخورد با کالای قاچاق و باند کلان قاچاق جدی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار