رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران تنها بخشی از توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در راستای مقابله با تروریسم است.
کد خبر: ۴۴۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 20 June 2017
نصرالله شفیعی  صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، با بیان اینکه  عملیات موشکی سپاه پاسداران در راستای مقابله با تروریسم است، اظهار داشت: حمله موشکی سپاه پاسداران نشان‌دهنده عزم نیروهای مسلح و ملت ایران برای مقابله با تروریسم است.

وی با بیان اینکه حمله موشکی سپاه مرحله جدیدی در مبارزه با تروریسم است، افزود: حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها نمادی از اقتدار جمهوری اسلامی و مرحله جدیدی در مبارزه با تروریسم در منطقه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه حمله به تروریست‌ها، دل دوستان انقلاب را شاد کرد گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر اصلی داعش دل عاشقان ایران و انقلاب اسلامی را شاد کرد.

شفیعی، نشان دادن اقتدار ایران اسلامی را از دیگر دستاوردهای حمله موشکی به داعش دانست و بیان کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران علیه مقر اصلی داعش در استان دیرالزور سوریه اقتدار نیروهای مسلح ایران را ثابت و سیلی محکمی به آن‌ها زد.

وی با بیان اینکه این حمله موشکی سپاه تنها بخشی از توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: این عملیات موفق نشان داد دشمن هرجا باشد نمی‌تواند از تیررس سپاه پاسداران خارج شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار