رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس در بوشهر رأس ساعت ۱۱ از خیابان امام(ره) روبه‌روی بانک صادرات آغاز و با حضور مومنان روزه‌دار در مصلی جمعه این شهر ختم می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 19 June 2017
نصرالله شفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در بوشهر با بیان اینکه روز جهانی قدس یکی از یادگارهای حضرت امام خمینی(ره) است اظهار داشت: نگاه  بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مردم فلسطین، قدس شریف و مظلومان جهان ویژه بود که آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان  را برای حمایت از آنان به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند.

وی با اشاره به اینکه امام(ره) در دفاع از حقوق  مسلمانان  دور اندیشی داشتند افزود: روز جهانی قدس یکی از دور اندیشی‌های امام(ره) بود که دستاوردهایی در راستای بیداری مسلمانان و نقش مخرب ابرقدرت‌ها در منطقه و رژیم اشغال‌گر و ایجاد امید در دل مسلمانان و مظلومان داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه امام راحل برای  راهپیمایی روز جهانی قدس هیچ محدودیت زمانی در نظر نگرفته‌اند تصریح کرد: تا زمانی که غده سرطانی رژیم اشغال‌گر قدس در منطقه و قبله نخست مسلمانان وجود دارد مسلمانان فریاد اعتراض آمیز خود را به گوش جهانیان می‌رسانند که روز قدس این ظرفیت برای مسلمانان فراهم کرده است.

شفیعی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط استان بوشهر برگزار می‌شود افزود: مردم روزه‌دار استان بوشهر همگام با دیگر مسلمانان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با حضور حماسی در راهپیمایی این روز خشم و نفرت خود را از رژیم ستم‌گر و کودک‌کش صهیونیستی و استکبار جهانی و دیگر زورگویان و جنایتکاران نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای استان بوشهر قبل از اقامه نماز جمعه برگزار می‌شود گفت:  مراسم راهپیمایی روز قدس در  بوشهر رأس ساعت 11 از خیابان امام(ره) روبه‌روی بانک صادرات آغاز و با حضور مومنان روزه‌دار در مصلی جمعه این شهر ختم می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بوشهر در مصلی جمعه این شهر منصور کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

شفیعی با تاکید بر حضور پرشور  مردم استان بوشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: از مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار استان بوشهر  انتظار می‌رود با وجود گرمای شدید هوا همچون سال‌های گذشته با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم ستم دیده غزه و انزجار خود را از اسرائیل غاصب نشان دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار