جانشین رئیس پلیس ‌بوشهر با بیان اینکه یکی از برکت ماه مبارک رمضان کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، گفت: در نیمه نخست ماه ضیافت الهی جرائم در استان ‌ ۱۱ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۴۴۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 14 June 2017
سرهنگ علیرضا رزمی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان تاثیرات فراوانی در تربیت و آموزش و سعادت انسان‌ها دارد اظهار داشت: ماه ضیافت الهی دارای آثار و برکات مهمی در ابعاد گوناگون است که کاهش آسیب‌های اجتماعی از آن جمله است.

وی با تاکید بر پرهیز از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام  افزود: پلیس قاطعانه با هنجارشکنان در ماه مبارک رمضان برخورد می‌کند.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر با تاکید بر بازدید محسوس و نامحسوس از اغذیه فروشی‌ها و رستوان‌ها در استان بوشهر تصریح کرد: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان 1700 بازدید از مراکز توزیع غذای استان بوشهر توسط نیروی پلیس انجام شد که 430 مورد به متخلفان تذکر داده شد.

سرهنگ رزمی با اشاره به ارتقاء امنیت اخلاقی در جامعه خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده 4 هزار مورد تذکر لسانی برای رعایت امنیت اخلاقی در حوزه‌های گوناگون از جمله بدحجابی و بدپوششی داده شده است.

وی با اشاره به کاهش تخلفات در حوزه‌های مختلف در جامعه افزود: با توجه به برکات با ارزش ماه مبارک رمضان و حرمت ضیافت الهی، در نیمه نخست  این ماه با ارزش جرائم در استان بوشهر 11 درصد کاهش یافت.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف مواد مخدر و قاچاق در استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اینکه برخورد با قاچاق از اولویت‌های پلیس است در این زمینه تیم‌های تخصصی قاطعانه با قاچاقچیان برخورد می‌کنند که امسال کشفیات قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار