معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: طرح توسعه صنعت پرورش آبزیان به میزان ۴ هزار هکتار در قالب ۳ سایت پرورش میگو در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر ارائه می‌شود.
کد خبر: ۴۴۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 14 June 2017
سعید زرین‌فر ظهر امروز در جلسه کمیته توسعه آبزی پروری استان بوشهر، ضمن اشاره به ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های صید و پرورش آبزیان، پایش و رصد مستمر و مؤثر فعالیت‌ها و مشکلات این دو حوزه شیلاتی را لازم و ضروری دانست.

وی از تعیین سوخت سهیمه شناورهای صیادی  استان بوشهر خبرداد و گفت: با توجه به تعیین سهمیه سوخت شناورهای صیادی به ویژه کشتی‌ها، مطابق با قانون و مصوبات کارگروه‌های ملی و استانی، نظر اداره کل بنادر و دریانوردی باید ملاک عمل قرار بگیرد.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: در صورت شک و شبهه در این خصوص، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی این استان، نسبت به اصلاح قدرت موتور درج شده در پروانه  شناورها اقدام  کنند.

زرین‌فر بازنگری در تعرفه حق بیمه مزارع پرورش میگو را لازم دانست و  تاکید کرد: موضوع تسهیل شرایط بیمه مزارع پرورش میگو ی استان بوشهر از طریق وزارت جهاد کشاورزی دنبال می‌شود تا دغدغه مهم پرورش دهندگان میگو برطرف شود.

وی، ضمن اشاره به ظرفیت‌های بلااستفاده استان بوشهر در زمینه پرورش آبزیان، تصریح کرد: اداره کل شیلات استان بوشهر به زودی طرح توسعه صنعت پرورش آبزیان، به میزان 4 هزار هکتار در قالب 3 سایت پرورش میگوی جدید  تهیه و در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر ارائه می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر بیان کرد: ماده 19 آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی سبب ابهامات و اشکالاتی در مورد نحوه پرداخت حقوق ناظران شده که با مکاتبه استانداری بوشهر با سازمان دامپزشکی کشور این دغدغه رفع شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار