مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: در راستای تحکیم پایه‌های خانواده و کاهش از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق مرکز مشاوره تخصصی خانواده در بوشهر راه اندازی شد.
کد خبر: ۴۴۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 14 June 2017
حجت‌الاسلام یوسف جمالی بعدازظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر برنامه‌های مهمی تدوین و اجرایی کرده اظهار داشت: طرح‌های مشاوره قبل از ازدواج، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تقویت بنیه دینی و مذهبی خانواده‌ها، افزایش بصیرت و دیگر طرح‌های فرهنگی و اجتماعی مصوب شده است.

وی ، پیشگیری از طلاق را منوط به تحکیم پایه‌های زندگی وخانواده دانست و تاکید کرد: تحول مهمی در استحکام خانواده و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق ایجاد می‌شود که مردم نیکوکار استان بوشهر باید خود را موظف در مشارکت این طرح‌ها بدانند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی مرکز مشاوره تخصصی خانواده در بوشهر تصریح کرد: در راستای تحکیم پایه‌های خانواده و کاهش از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق مرکز مشاوره تخصصی خانواده در بوشهر راه اندازی شد.

جمالی، با تاکید بر نقش افزایش مهارت‌های زندگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: برای آموزش مهارت‌های زندگی طرحی تدوین و در مدارس استان بوشهر اجرایی شده که عفاف و حجاب از آن جمله است.

وی، با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در بانوان خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از اعتیاد در بین بانوان ضمن اجرای طرح‌های آموزشی، اکیپ ترک اعتیاد بانوان استان بوشهر راه‌اندازی شد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه طلاب خواهر استان با مدارس در زمینه مشاوره دانش‌آموزان مشارکت می‌کنند، گفت: اکنون طلاب خواهر استان بوشهر در ارائه مشاوره و اقامه نماز جماعت مدارس همکاری می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار